LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Var på jakt etter et par fotballdrakter, men fant ut til min forskrekkelse at gode gamle Goal har blitt lagt ned. Jeg er rett og slett ute etter en butikk som selger diverse offisielle engelske fotballdrakter. Vet at det lå en butikk nede i ravnkloa som solgte litt av hvert, men tar gjerne imot flere forslag. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nor contact i ravnkloa du mener? Tror jeg har sett endel fotballdrakter når man kommer inn døra der og til venstre. Tror de har litt av hvert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ok, måtte bare forvisse meg om at de fortsatt eksisterte. Skal ta en titt til helga. Har utrolig lyst på Blackburn, Wigan og Sunderland-drakt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 det er en fotballdraktbutikk i derre lange gaten ved ravnkloa (ikke goal) Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg så LarsP i byen i dag, noen som vil ta på meg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg så LarsP i byen i dag, noen som vil ta på meg? 5460967[/snapback] skal du leve opp til avataren din? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis det er vanskelig, så nei. Vennligst utdyp Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Virket som du hadd ett selvtillitsproblem, men dette var da bare kødd. Så var ikke ment noe seriøst... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil ikke påstå at jeg har et selvtillitsproblem nei Jeg bare så noen i byen som jeg ikke riktig klarte å plassere helt, så kom jeg akkurat på hvem det var. Jeg hadde sett bilde fra Recent pic posten, syntes dette var morsomt og følte for å uttrykke det på en eller annen måte, det var muligens ikke den beste, men det spiller vel i grunnen ingen rolle nå Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ok, måtte bare forvisse meg om at de fortsatt eksisterte. Skal ta en titt til helga. Har utrolig lyst på Blackburn, Wigan og Sunderland-drakt. 5460049[/snapback] Så du er fan/supporter av disse tre (dårlige, jada Wigan har hatt sine 15 minutter) lagene? Eller syns du bare det er litt "frekt" med fotballdrakter.....regner forøvrig med at når du skriver "drakt", så mener du trøye, shorts og trøye. Søtt. T'Weed Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kanskje de har noe på cabo, moholt også? Telefon: 73 95 40 40 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nor-Contact har en del drakter, men jeg er ikke helt sikker på om de har de du vil ha. Uansett, du må sikkert finne deg i å lete litt i rotet like ved inngangsdøra Uaktuelt å handle på nett, gutt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Så du er fan/supporter av disse tre (dårlige, jada Wigan har hatt sine 15 minutter) lagene? 5462667[/snapback] Nei nei, har bare sansen for trøyene deres. Har vært Chelsea-supporter i snart 14 år. Uaktuelt å handle på nett, gutt? 5463733[/snapback] Nei, det er det absolutt ikke. Finnes det noen nettbutikker som har rimelige drakter? Fordelen med å kjøpe fra butikker er jo selvsagt at man får prøvd skjortene før man kjøper de. Takk for all respons. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har handler her ifra et par ganger: Subside Sports Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå