jogil Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Så sant så sant, du har helt rett, fant den i Windows. Hvordan aktiverer jeg den da? Endret 19. januar 2006 av jogil Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Høyreklikk på området. Partisjoner og formater så skal den være klar til bruk. Lenke til kommentar
jogil Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ok, nå skal jeg komme men en eksakt forklaring. gikk på Kontrollpanel->Administrative verktøy->Datamaskinbehandling->Diskstasjoner Der fant jeg min nye Samsung harddisk. Den er aktivert, og driver er lagt inn. Står også at den fungerer som den skal. Plassering som er oppgitt: Bus Number 1, Target ID 0, LUN Under Detaljer er det en plass som en kan velge masse forskjellig, og der er 'Enhetsforekomst-ID' valgt. Under VOLUMER tok jeg 'Fyll ut', og *Disk: Disk 1 *Type: Ukjent *Status er da 'ikke initialisert'. *Partisjoneringsmetode: Gjelder ikke *Kapasitet: 238473 Under 'Enhetsbehandling' kan man ikke høyreklikke og formatere, finnes det andre veier? OBS! Finner den IKKE under Mindatamaskin, sammen med de andre partisjonene fra den andre disken... Endret 19. januar 2006 av jogil Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ok, nå skal jeg komme men en eksakt forklaring.gikk på Kontrollpanel->Administrative verktøy->Datamaskinbehandling->Diskstasjoner Der fant jeg min nye Samsung harddisk. Den er aktivert, og driver er lagt inn. Står også at den fungerer som den skal. Plassering som er oppgitt: Bus Number 1, Target ID 0, LUN Under Detaljer er det en plass som en kan velge masse forskjellig, og der er 'Enhetsforekomst-ID' valgt. Under VOLUMER tok jeg 'Fyll ut', og *Disk: Disk 1 *Type: Ukjent *Status er da 'ikke initialisert'. *Partisjoneringsmetode: Gjelder ikke *Kapasitet: 238473 Under 'Enhetsbehandling' kan man ikke hæyreklikke og formatere, finnes det andre veier? 5464943[/snapback] Gå til "Kontrollpanel->Administrative verktøy->Datamaskinbehandling->Lagringsplass>Diskbehandling" i stedet -her kan du høyreklikke for å partisjonere og formatere. Lenke til kommentar
jogil Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ÅÅÅHHHHH, hvordan kan jeg takke deg?? Digger deg ass. Funka fett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå