inaktiv000 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hei, lurer på hva dere ville valgt av disse to? NGT blir mye billigere, men hvis vi ser bort fra dette, er fordelen ved å ha større upload hastighet så stor at NGT blir best uansett? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det kommer jo litt an på bruksområdet ditt, men jeg ville helt klart heller hatt 704/384 enn 1024/256. Sjekker jeg statusen på NIC'et mitt nå så har jeg sendt 350MB og mottatt 200MB. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Njaaa... det kommer jo helt av på hva du skal bruke linja til. Men de fleste syns nok det er viktigere å ha større DL og heller litt lavere UL, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 I tillegg til et greit forhold mellom upload og download hastighet, kan du jo glede deg over at du er med på å stimulere til konkurranse i markedet :smile: I dag fikk jeg denne meldingen fra ngt, sjelden å se sånne meldinger fra Telenor: ..... Kjære Bravokunde Vi forsøker, i motsetning til andre, å alltid gi våre kunder de beste avtalene på xDSL. I den forbindelse har vi gjennomgått våre hastigheter og kommet frem til at det er på tide at vi øker hastigheten på våre Bravolinjer! For deg betyr dette av vi opprettholder samme pris og fri bruk - samtidig som vi øker hasigheten med 64 kbps (dette tilsvarer en ISDN linje og er en oppjustering på 10%)! ..... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Ok. Svært sannsynlig at jeg bytter til ngt (får et bra tilbud). Skal kanskje sette opp web server etter hvert, med en god del bilder, da kan høyere upload være kjekt:) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 rart at NGT ikke får mer priskonkurranse... Jeg gikk opp litt over 100kbps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå