Fusheeker Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! Ser etter surround-receiver med innebygget TV-tuner. Finnes det noe slikt som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hmm.. jeg har faktisk ikke vært borti en reciever med en tv tuner innebygget. Men det du kan gjøre er å gå til anskaffelse av en reciever og en dvdopptaker/VHS spiller. Begge disse inneholder en tvtuner. Eventuelt ellers kan du kjøpe deg en kombinert dvd/vhs spiller. Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
Fusheeker Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 hmm.. jeg har faktisk ikke vært borti en reciever med en tv tuner innebygget. Men det du kan gjøre er å gå til anskaffelse av en reciever og en dvdopptaker/VHS spiller. Begge disse inneholder en tvtuner. Eventuelt ellers kan du kjøpe deg en kombinert dvd/vhs spiller. Hva er budsjettet ditt? 5459342[/snapback] Takk for svar! Ja, er klar over at jeg kan kjøpe meg opptaker og receiver. Eller evt en AVerTV og receiver. Men hadde håpet å slippe unna med bare en ny boks (enten receiver med tuner, eller opptaker med surrounddekoder og 5.1 ut). Budsjettet mitt er på... tja rundt 4K? Kommer helt an på hva jeg får for pengene, men helst billigst mulig, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå