Owners Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har en Hewlett packard Vectra VL pc pentium 2 som ikke fungerer.Da jeg starter den opp så kommer det opp en blå skjerm hvor det står hewlett packard og små prikker som lyser etterhvert bortover mot høyre.Den siste prikken lyser ikke og kommer ikke videre.Noen som har hatt eller har en slik pc som vet hva dette dreier seg om? Designed for NT og 95. Hewlett packard Vectra VL 6/450 series 8 dt Endret 18. januar 2006 av Owners Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har du mulighet for å komme inn i BIOS? Lenke til kommentar
Owners Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har du mulighet for å komme inn i BIOS? 5460246[/snapback] Når jeg trykket på tasten F2 så kom svart skjerm med masse hvit tekst om bios versjon , stasjoner osv.Nederst står det entering setup...men så skjer det ingenting. Nå har jeg ikke den cd,en som fulgte med her så kanskje den jeg skulle ha.Jeg prøver å hjelpe andre her serru Endret 18. januar 2006 av Owners Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sjekk om ledningen til harddisken har fallt ut. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Sjekk om ledningen til harddisken har fallt ut. 5460573[/snapback] Virker som den er inntakt. Dette er noe av det som står etter at jeg trykker på f2 tasten.Mulig det kan si deg noe. 0640k system ram passed 0319m exended ram passed 0512 cache sram passed system bios shadowed video bios shadowed Lenke til kommentar
Owners Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Har nå tatt ut lydkort , nettverkskort og tatt ut minnekort samt plugget av harddisk etc.No response.Tenkte å prøve å lage en oppstartsdiskett men trenger tips om hvordan.windows 98 SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå