poffer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Mulig jeg har postet under feil emne men jeg tar sjansen. Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få til å "ta" bilde av skjermbildet mitt? Trenger jeg noe programm for å gjøre dette? Lurer også på hvordan jeg kan veksle mellom spill og f.eks det å få tilgang på andre programmer mens jeg spiller. Uten å måtte avslutte spillet. Grønnskallen er takknemlig for svar Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ta bilde av skjermbilde? Kan hende jeg driter meg ut og misforstår HELT, men tenker du på gode gamle Print Screen da? Isåfall, så er den "Prt Scr-"knappen rett over "Delete" knappen, og til venstre for "Scroll Lock"...Så limer du inn i Paint eller lignende program... Det med å veksle mellom programmer: Alt + TAB (TAB står over Caps Lock) BTW, ganske feilpostet tråd... Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 trykk på PrintScreen/SysRq knappen din på tastaturet Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Du kan bruke Print Screen og lime inn i paint. Edit: Snegle. Endret 18. januar 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Trykk PrintScreen så lagres skjermbildet på utklippstavlen. Åpne et bildebehandlingsprogram og "lim inn" bildet. Hold nede ALT-tasten mens du trykker PrintScreen for å kun kopiere det aktive vinduet. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvis du har lyst til å ta mange bilder oxo film kan du laste ned et prog. som heter FRAPS det måler oxo fps i alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå