Åsmund@ATi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Netshop M570A 17,1", DDRII, S-ATA Netshop M570 17.1" Mitt forslag til en laptop erstatter for kraftige stasjonær pcer gikk vist gjennom hos Netshop.no Vel valget var ikke stort men Clevo sin M570 maskin gjør jobben, og leverer grafikk for alle penga! Sendte forsalget inn forgje helg, og nå er alt maskinen priset og klar for salg! Strålende jobb av netshop.no! Løp og kjøp nå dere vil ikke angre! *Testen som er på siden er feil! * Netshop kommer med 2 valg av skjerm, akkuratt nåer det kun 1680x1050 men 1920x1200 kommer ettervert. Endret 18. januar 2006 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Den er ca. 2000kr. dyrere enn www.whitebox.no sin. Men dess dyrere konfig du velger dess mer attraktivt er det vel å kjøpe hos www.netshop.no De har bedre ord på seg for å være mer stabile og bedre på service. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Vel, som jeg ser så er Netshop nesten 1000kr billigere på dette oppsettet kontra whitbox.no Se bilde nedenfor! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Clevo M570A i seg selv koster 7995kr hos netshop, mens hos whitebox.no så koster den 9995kr.. en del forskjell det da.! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Den er ca. 2000kr. dyrere enn www.whitebox.no sin. Men dess dyrere konfig du velger dess mer attraktivt er det vel å kjøpe hos www.netshop.no De har bedre ord på seg for å være mer stabile og bedre på service. 5459740[/snapback] Jeg kan ikke begripe hvordan folk kan sammenligne Netshop og Whitebox. Det er som dag og natt. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg kan ikke begripe hvordan folk kan sammenligne Netshop og Whitebox. Det er som dag og natt. Ja, Netshop er mye bedre Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Allså jeg kan samelinge det med Shg.no De ligger jo da litt under på noen av maskinene men.. de kjører jo da komplett pc, ferdig konfigurert og dakan de selle den for litt mindre. Men prisene vil gå ned etter vert, husk at Duo Core som da tar over.! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Ser meget lovende ut dette, får se hvordan det blir når shg får opp sin pc-bygger Bra å få et alternativ til whitebox sin pc-bygger, netshop har langt bedre support/mer til å stole på Endret 23. januar 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Vel vi får se hva det blir til... Det frister med Dual Core da Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dual core gir endel bedre ytelse, MEN for de som kjøper denne typen ekstrem-desktoperstatter, er sjelden cpu særlig begrensning Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor ikke heller kjøpe en SKIKKELIG pc, med KVALITET? TOSHIBA QOSMIO G - koble til spillkonsoller. - spille av dvd uten å starte opp operativ systemet. - qosmio engine er en databrikke som fjerning etterslep og ghosting osv osv. ved film og annet piss. - man får med fjernkontroll. - harmon kardon høytalere? anbefaler at dere leser testen som finnes på tomshardware.com Just when you thought it couldnt get any better :-) Og den koster kun 2000 mer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Også får du et skjermkort som ikke er fullt så bra som på Dell og Netshop/Whitebox modellen. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Også får du et skjermkort som ikke er fullt så bra som på Dell og Netshop/Whitebox modellen. 5491493[/snapback] Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor ikke heller kjøpe en SKIKKELIG pc, med KVALITET? TOSHIBA QOSMIO G - koble til spillkonsoller. - spille av dvd uten å starte opp operativ systemet. - qosmio engine er en databrikke som fjerning etterslep og ghosting osv osv. ved film og annet piss. - man får med fjernkontroll. - harmon kardon høytalere? anbefaler at dere leser testen som finnes på tomshardware.com Just when you thought it couldnt get any better :-) Og den koster kun 2000 mer. 5491174[/snapback] Vel, den er nå grei nok, men jeg liker ikke denne Thosibaen.... Dell eller Clevo... finner vel et svar i løpet av morgen dagen! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Bra quote oppi her Anyway, jeg kan ikke se hvordan den testen på netshop sine sider kan være feil. De tester jo iallefall en maskin om er tilnærmet lik, eller helt lik. Og 05 scoren på 6700 stemmer veldig iforhold til hva andre maskiner med like specs får... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg kan gi dere en smake bit at det er XX-antall nummer som har bestilt denne pcen, hvor mange det er, kan jeg ikke s!i Med det er mange på 1 uke vil jeg si da! Og en av de som bestilte var hardware.no og de skulle teste en som var full speca.. til 23k Den testen som jeg anbefalte fra Tweak er nok ganske lik den du kommer til og se fra hardware.no til uka igjen kansje! Endret 24. januar 2006 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Et interessant moment jeg mener å ha lest i en annen tråd var at nyere dirvere til skjermkortet kan gi lavere støy grunnet bedre optimalisering i forhold til strømsparing Jeg ble ihvertfall lysten på å skaffe meg denne når jeg kanskje går over til bærbar om noen måneder Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kommer testen på HW nå snart? Er fremdeles litt i tvil om jeg vil ha denne eller dell insp xps2, prisen på dem er nå ganske lik og... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kommer testen på HW nå snart? Er fremdeles litt i tvil om jeg vil ha denne eller dell insp xps2, prisen på dem er nå ganske lik og... 5703070[/snapback] Får BUMPE denne igjen, kommer det en test av maskina på HW.no? Noen her som bestilte fra netshop som har fått sin? Ser at den aldri er på lager der ihvertfall... Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hvordan er skjerkortet (7800) i forhold til 6800 Ultra som sitter i XPS en?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå