Gå til innhold

Moddeleking av Xbox

MrLuni

Anbefalte innlegg

Er lei av xboxen min, og tengte eg skulle gjøre noe med saken. Er det noen som veit om noen rar modding eller artig rare ting eg kan gjøre med den. Lage den om til mediasenter eller rare ting kankje ?

Veit ikke om det er lov, men det gjør ikke så mye :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke har modda den fra før så får du se til å gjøre det! modchip + større harddisk og vips så har du plutselig en maskin som ikke kan sammenlignes med den gamle burken din. åpner enormt med muligheter. les deg litt opp på emnet og hiv deg rundt. er ikke så vrient.

Lenke til kommentar
kan vel hive linux innpå den? Bundy, du har vel gjort no sånn?

5464883[/snapback]

Ikke på xboxen nei, men er søren meg ikke vanskelig(Folk som såvidt har snubla borti linux må da greie og følge en guide :p ), kjøp smart joy frag adapter, og bruk tastatur(eller lag usb port), til og installerer linuxen med. Blir som en pc :)

Kjørt livecd da(xebian, funker som livecd når du ikke har installert).

Kan også ordne att du velger i evox og starte linux. Sånn att det ikke er bare linux(Når den er modda fra før elns).

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hva er egentlig vitsen med å kjøre Linux på en Xbox? Hva med å bare installere Xbox Media Center, og få en nydlig multimedie-maskin ut av den?

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med å kjøre Linux på en Xbox? Hva med å bare installere Xbox Media Center, og få en nydlig multimedie-maskin ut av den?

5467026[/snapback]

man får da en god del flere muligheter ved å innstallere linux enn ved å bare innstallere xbmc.

for all del, xbmc er et kjempeprogram det, men nå sier han jo at han allerede har modda boksen så da er det vel ganske sannsynlig at han allerede har det innpå.

Lenke til kommentar

Jeg har selv 2 xboxer jeg bruker i øyeblikket.

Xbox 1 kjører jeg LINUX på, og den har stått på i 250 dager i strekk uten noe varmeproblemer eller noenting. Super stabil!!

Xbox 2 kjører jeg kun Xbox Mediacenter på for å spille TV serier, film osv.

Spilling skjer på xbox360 og ps2.. og gamecubene brukes til .. hmm... pynt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...