Hamsterino Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Her har jeg en ordentlig nøtt til dere (tror jeg da): For 6 måneder siden begynte 5.1 anlegget mitt å sakte degradere seg til 2.1. Dette skjedde ved at lyden som for eksempel skulle være foran på høyre byttet seg til bakerst til venstre osv. Nå sitter jeg her med bassen og begge de forreste høyttalerne på den midterste foran, og litt lyd bak til venstre for meg. Driverne har jeg prøvd det meste med, installerte de gamle driverne fra da det funket, uten effekt. Kablene er det ingenting i veien med. Har også prøvd å bytte kablene sånn at hvis den som egentlig var forrest til høyre kunne være bakerst til venstre hvis den ville det så gjerne. Men da byttet den til noe helt annet i stedet! Jeg har Creative MegaWorks 550D og Audigy 2 lydkort. Dette er vel det rareste jeg har hørt om på en god stund, men jeg lurte på om dere kanskje hadde noen forslag? Endret 18. januar 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ingen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) jepp! har akkurat samme problem! Sjekk kalibreringen i "THX-console" og "eax console" Endret 20. januar 2006 av Pentimuml Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 jepp! har akkurat samme problem! Sjekk kalibreringen i "THX-console" og "eax console" 5471756[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Det funket ikke, siden 3 av 5 høyttalere ikke lager noe lyd i det hele tatt. EDIT: [OT] Hvorfor er det sånn at alle trådene jeg lager aldri går over en side når jeg spør om hjelp? [/OT] Endret 17. februar 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Test høyttalerne med et annet lydkort, evt. en annen pc. Dersom problemet fremdeles er der ville jeg ringt og klaget til butikken jeg kjøpte høyttalerne av. (muligheten for at du er for sent ute er dog tilstede. Normalt skal man klage "innen rimelig tid" fra man oppdaget feilen første gang, og hva som er "innen rimelig tid" er egentlig et ganske løst spørsmål). Uansett kan det være at butikk eller importør kan hjelpe deg såpass på vei som å ihvertfall fortelle at det er et kjent problem med den modellen eller noe liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå