g@bb@ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg poster denne her, fordi jeg ikke fant et annet sted hvor den hadde passet inn. Feel free to move it, Moderator Men uansett, det jeg lurte på var: Kan man lage snarveier i addresse linjeb? Dvs, at jeg har på forhånd programert er at jeg slipper å skrive inn forum.hardware.no, å trnger bare å skrive inn hw.no? Eller lignende? Går det an? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bokmerker? I FF kan du jo ha en verktøylinje med snarveier på da. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ikke bokmerker akkurat, men at du skriver inn snarveier, hvis du skjønner?? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Mener du noe a la autofullfør? Bare at du administrer det selv? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 tror han mener at du liksom skriver f.eks. pi og at den automatisk hopper til siden http://pi.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Legg inn Google-verktøylinjen, så kan du skrive f.eks. "vg" i adressefeltet for å åpne www.vg.no. Den tar ikke alt da, men er ganske effektiv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvorfor ikke bare gjøre slik som på dette bildet? Er tross alt lettere å trykke en å skrive. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Få deg firefox så finnes det sikkert noe plug-in greier. Du kan for eksempel bare skrive nettavisen i firefox så går den inn på www.nettavisen.no Jeg tror den googler nettavisen og tar første valget Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Få deg firefox så finnes det sikkert noe plug-in greier. Du kan for eksempel bare skrive nettavisen i firefox så går den inn på www.nettavisen.noJeg tror den googler nettavisen og tar første valget 5466800[/snapback] Den bruker I'm Feeling Lucky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå