Gå til innhold

Rma inn - tilbake , men samme feil.Hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

sendte inn min mp3 spiller for feil med batteriet (blant annet). Når jeg så begynner å bruke den i dag, så opplever jeg feil i batterimåleren. Slik at de hopper fra 4 til 2 for ingeting. Hva burde jeg gjøre? har ikke lyst å måtte betale for å sende inn hvis de ikke finner feil, men batteriet plager meg.

er det også slik at batteriet taper seg nesten 4-5 timer på 6 mnder i kapasitet (når jeg ladet ordentlig li-ion)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at batteriindikatoren viser feil nivå kan da neppe være noe problem så lenge du får spilt i de antall timer det er forventet å spille? iPod hadde f.eks dette problemet for en tid tilbake, tror det var 2. eller 3.-generasjons iPod, der indikatoren løp litt løpsk av og til. Dette ble fikset med ny firmware, men var virkelig ikke et problem. Den spilte så lenge den skulle uansett.

Etter et halvt år har det mye å si hvor mange brukssykluser batteriet har vært igjennom, og i det hele tatt hvor mye MP3-spilleren er brukt. Hvis spilleren har en oppgitt batterilevetid på f.eks 20 timer, skal man ikke se bort fra at den er sunket til under 15 timer etter et halvt år med mye bruk.

Batterier er som kjent forbruksvare, og har derfor kortere garanti enn hovedvaren fra produsent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...