Invert Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hei duronen min koser seg på 1ghz nå(tidliger 900mhz) Men når jeg stiller multiplieren over det, så går den tilbake til 900mhz eller 1ghz... Det er jo kjipt... Trenger den mer strøm? Har ingen erfaring med å gi cpu mer strøm... Det som er fint nå er at jeg satt vifta til å kjøre på fult enermax greie (80*80mm)fra komplett... Hvor mye skal jeg sette multipliern på for å ha 1,2ghz og 1,3ghz? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Øk volten! mye står den på nå? Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 hvordan hk har du? Lenke til kommentar
Invert Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hmm volten er på defaul som fulgte med hk / duronen ... Har et soltek kort som du finner på multicom.no Eller det skulle vært der... Hmm sjekker når jeg kommer hjem...men det er et soltek ddr 266 , ata133,3xddr dimm slotter, Tror jeg føkka det opp litt jeg tok på redstorm automatic overclock på fsb og den stoppet seg på 118mhz og da flippet skjermkortet litt...må ordne det etterpå og....må ha pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå