Gå til innhold

3DMark06 lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synest dette er et tull programm. har man ikke Dc eller et av de nyere nvidia kortene har man jo ingen sjans jo :nei: dårlige greier

5471642[/snapback]

Jeg er ganske enig med deg. Har men ikke dual core cpu, så klarer man ikke å få noe bra resultat. Så det programmet var nok ment til de som har dual core, eller de som har overklokket amd cpu over 3ghz eller noe sånt.

Men jeg er iallfall fornøyd. Ligger på andre plass for 7800gt kort for øyeblikket. Kun fosco som har bedre resultat, men han har jo voltmodda kortet. Så jeg ser meg selv ikke som slått heller :tease:

Endret av samye83
Lenke til kommentar
synest dette er et tull programm. har man ikke Dc eller et av de nyere nvidia kortene har man jo ingen sjans jo :nei: dårlige greier

5471642[/snapback]

Joda er enig i at det er tull,men litt morro er det jo.

Det som er viktig for meg er at jeg kan spille alle spill med bra oppløsning og en del "eyecandy". Sånnsett funker fortsatt X800 serien veldig bra.

Ser ingen grunn til å bytte skjermkort enda. :)

Lenke til kommentar

5471642[/snapback]

Joda er enig i at det er tull,men litt morro er det jo.

5471762[/snapback]

Jepp, jeg synes også det er litt tullete, men det har da to fordeler:

1. Man får en liten teknologidemonstrasjon av hvilke grafiske egenskaper som er forventet i nye spill i løpet av 2006 og 2007.

2. Man får en viss pekepinn på hvilke skjermkort som yter bedre enn andre i fremtidige spill. Dette kan være nyttig info for de som planlegger å kjøpe et grafikkort nå som skal vare i minst 2 år før man oppgraderer neste gang. (De som likevel skal oppgradere skjermkort 1-2 ganger i året har ingen nytte av å vite hvordan fremtidige spill vil yte på sitt nåværende skjermkort). De som vil ha en pekepinn på ytelsen i nåværende spill bør heller bruke 3DMark05.

Lenke til kommentar

4304 marks.

AMD64 @ 2500Mhz

2 gig ram

7800GTX 256MB stable at 525 CORE 1350 RAM.

Synd det ikke var mer nytt materiale, men deep freeze var stilig HDR effekter på, og canyon flight nøt også godt av oppgraderingene og HDR-effektene.

Håper det faktum at vi fikk en 2006 versjon ikke gjør at de skipper over 2007 versjonen ^_^

-Stigma

Lenke til kommentar

Har sett på grafikken på 06 og 05, og må si det er dårlig grafikk i forhold! :!:

NB: Husk å se nøye etter, mange steder der det er mange flere busker/gress osv.. også bakgrunn istedenfor tåke. Fargene er sterkt forbedret osv..

Har mange fler men gadd ikke poste alle ;)

13lb.th.jpg

29vo.th.jpg

33ps.th.jpg

47oa.th.jpg

51uc.th.jpg

Fra test 2:

61vg.th.jpg

77qf.th.jpg

Fra test 3:

82pe.th.jpg

96ik.th.jpg

103wh.th.jpg

114vy.th.jpg

128gf.th.jpg

130jo.th.jpg

145bp.th.jpg

152jv.th.jpg

NB: Alle bildene er tatt med 3dmark 05 øverst og 06 nederst for de som ikke tokk den :D

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ot: of topic ikke være enn det :whistle: altså at vi sporet av fra hovedtemaet i tråden. kan vel si det slik at mitt scrivebord ser litt mere rotete ut

5473198[/snapback]

^_^ , jeg kan betrygge deg med at det er en fresh install av windows xp som står bak det ryddige skrive bordet. Men pleier aldri å ha mer en 10 stykk der . Helst bare 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...