eddien24 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det her har vert oppe så utrolig mange ganger før og det er akkurat den samme gjengen som kommer inn og skal klage. Hallo igjen(!!) Swoofah, har ikke bedre å gjøre på ser jeg? Foreslår at denne tråden blir stengt når svaret på det som ble spurt har kommet for lenge siden og dette nå ser ut til å gå i retningen av alvorlig mange tråder før, hovedsaklig på grunn av at Sony Fanboys skal kommentere på saken. 5460187[/snapback] Nei vi prøver så godt vi kan her Crocket.. Du har ikke så veldig mye mer å gjøre du heller eller? Satt egentlig bare å venta på at du skulle poste Det går nå begge veier dette da. Samme folk som klager (Ikke meg denne gangen!) og de samme som forsvarer 360 hardnakket. Og her er det ikke vært EN sony-fanboy så vidt jeg kan se (Gidder sjekke dette. har jeg missa en, så bøyer jeg meg i støvet). Men OFF-TOPIC.. teknisk sett en ubrukelig tråd! 5460293[/snapback] Tråden er vel et resultat av all kriginga som har vært mellom sonyboys og xbox da. Skjønner godt at trådstarter spør jeg... Hadde jeg også gjort om jeg var i tvil... og i tvil blir en jo av å følge med på forumene i d hele tatt gitt. Var aldri usikker på 360, dette fordi jeg bare hadde gode erfaringer med en gamle xboxen. Menne... joda, er drittlei av all denne pluss og minus skravlinga om 360... Så egentlig bør dette være d siste jeg gidder skrive om den saken. Kjøp 360 og finn ut sjøl hvor bra den er folkens! Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Det var mest en ny versjon med nye komponenter som en 1,6 modell som nevnt tidligere jeg tenkte på. Ikke en med ny design som ps2 slim. Jeg føler ikke at denne tråden er ubrukelig siden jeg har fådt gode svar fra mange. Og det har ikke vært noen Sony fanboys her utenom meg og jeg snakket ikke om ps2 en gang, jeg vurderer å kjøpe en 360 men jeg lurer bare på om jeg skal vente litt. Finnes det foresten en nettside hvor de meller fra om nye modeller, for eksempel chip sider? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Crockett, Swoofah og andre som vil prate Off-Topic om emnet som trådstarter spør om kan ta å lese retningslinjene og nettikette en gang til. Crockett, la være å mobbe andre bruker. Selv om han representerer "fienden" i dine øyne så la vær å ta slikt public, det er en grunn til at PM eksisterer og der kan dere rive kjeft (innen for rimelighetens grenser selvsagt). Kommentarer på denne posten skal gjøre til moderator(les:meg) og ikke i denne threaden for det vil bli sett på som Off-Topic. So..please forsett er dere snill Edit: leif Endret 18. januar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Uansett hvilket produkt du kjøper, finnes det en sjanse for at akkurat DU får et produkt som ikke virker som det skal, eller ikke tilfredstiller dine forventninger til produktet. Dette gjelder samtlige ting som er til salgs i verden; hus, biler, romferger, gullfisker, vaskemaskiner, Xbox 360'er, kondomer, osv osv. Å i det heletatt bruke et par defekte enheter som bevis på at Microsoft har levert en ubrukelig konsoll, er rett og slett idiotisk. Til og med Sonys Playstation 3 kommer til å få meget dårlig omtale av de stakkars individene som er så uheldige at de kjøper en defekt enhet (om produktet overhodet når markedet før armageddon). Min Xbox 360 har vært slått på siden 02.12.05, og vært så og si i kontinuerlig bruk (Til både spill,musikk og film), jeg har til dags dato ikke opplevd ett eneste problem med konsollen. Jeg skjønner godt at trådstarter blir litt betenkt, da de fleste som uttaler seg om 360 kun har grusomme skrekkhistorier å fortelle (Xbox 360 drepte min mor, Xbox 360 gir deg kreft, Hvis du er så idiot at du kaster konsollen din rundt i rommet mens den spinner en DVD-plate blir plata ødelagt, Jeg ble bortført av Xbox 360 og liknende). Jeg tror saken er at 99% av de som kjøpte 360 er så fornøyde med produktet at de sitter paralysert foran TV-apparatene sine, ute av stand til å fortelle den ene prosenten (de misfornøyde sytepavene) at produktet faktisk er helt kurrant. Blah Blah Blah... Jeg ser det som lite sannsynlig at MS kommer med en oppdatert versjon av et produkt som allerede fungerer glimrende.. De har fortsatt større etterspørsel en det de klarer å levere. Om noen vil kalle meg MS fanboy eller lignende, vil jeg på forskudd informere om at jeg innehar ett eller flere eksemplarer av samtlige konsoller utgitt på det norske markedet fra og med NES. Endret 18. januar 2006 av wilbur626 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg vil kanskje ikke se bort fra at det kommer en xbox med hd-dvd spiller. Kan også hende at det kommer en med litt mer stille dvd spiller. To ting som skuffa meg med 360'n er at den bråker enormt, og at den lagger når jeg viser dvd-video. Sistnevnte kan jeg klare meg uten når jeg har egen dvd-spiller for film. Men jeg skulle likt å fått det jeg har betalt for. Er heller ikke så veldig hypp på å sende den inn til service akkurat nå, vil ta for lang tid før jeg får den igjen, eventuelt får ny. Det med at strømforsyninga blir varm er bare tull. Min ligger bak tv-bordet og er ikke så veldig varm. Og hvis det hadde vist seg at strømforsyninga hadde vært et problem, ville vi sikkert bare fått en ny strømforsyning. Om spill som krasjer: Dette er bugs i spillene. Dårlig programmert med andre ord. Har til gode å oppleve dette. Har vært borti at kameo lagger i videoer. Dette fiksa jeg ved at jeg stilte opp fra 50 til 60 hz. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Synes det blir for dumt når folk sier "jeg vet om flere som har fått maskinen til å låse seg". Min egen maskin låser seg også, men det har ingen ting med Xbox360 å gjøre i det hele tatt. Det er software problemer i noen spill som gjør at alt låser seg om du trykker på noe som ellers skulle funke som ei kule. Uvitenhet er en herlig ting dere! Det er noen få % av noen maskiner som selvf ikke er iorden, slik er det med alt som blir masseprodusert. Jeg har ikke lest eller hørt at det er et utbredt problem at Xbox360 ødeleger plater. Men du har jo dem tullingene som flytter på maskinen mens spillet sviver i noen tusen runder i minuttet som kommer skrikende i butikken om at det er noe galt med Xbox360 maskinen sin. Og ang varme problemer...les bruksanvisningen! Igjen...uvitenhet er en herlig ting! Endret 19. januar 2006 av _LarZen_ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blah Blah Blah... Jeg ser det som lite sannsynlig at MS kommer med en oppdatert versjon av et produkt som allerede fungerer glimrende.. 5462728[/snapback] Da er det vel rart at de har laget 7 revisjoner av xbox 1? Greit at det dukker opp problem-eksemplarer av alle slags produkter, men at det er unormalt mye problemer med x360 det kan ingen protestere på. Revisjoner kan allerede ha blitt laget, så vidt jeg vet. Det jeg vet er at det allerede ved lansering fantes 2 forskjellige hovedkort. (ikke store forskjeller da, vel å merke) Tror du må senke nesa et par titalls centimeter, wilbur og alle andre fanboys, for de kommer til å lage nye "versjoner". Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blir bildet bedre med en advanced-scart kabel?? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blir bildet bedre med en advanced-scart kabel?? 5464148[/snapback] Ja. Nå vet ikke jeg hvilke scartkabel du mener, men jo bedre den er, jo bedre bilde. Det handler om hvor godt kablene r isolert og om det er f.eks gullbelagt. Jeg kjørte dvd med en vanlig 79-kronerskabel og kjøpte deretter en qed-kabel til 699, og det ble stooooor forskjell. man får det man betaler for. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blah Blah Blah... Jeg ser det som lite sannsynlig at MS kommer med en oppdatert versjon av et produkt som allerede fungerer glimrende.. 5462728[/snapback] Da er det vel rart at de har laget 7 revisjoner av xbox 1? Greit at det dukker opp problem-eksemplarer av alle slags produkter, men at det er unormalt mye problemer med x360 det kan ingen protestere på. Revisjoner kan allerede ha blitt laget, så vidt jeg vet. Det jeg vet er at det allerede ved lansering fantes 2 forskjellige hovedkort. (ikke store forskjeller da, vel å merke) Tror du må senke nesa et par titalls centimeter, wilbur og alle andre fanboys, for de kommer til å lage nye "versjoner". 5464139[/snapback] At de lager en revisjon er nok ikke ensbetydende med at produktet de leverer inneholder feil. Revisjonene kan inneholde oppdateringer for å forbedre et allerede godt produkt. Dette er også noe de aller fleste produkter går igjennom, så å bruke videreutvikling som et argument mot Microsoft er talentløst. Jeg protesterer herved på at Xbox 360 er levert med unormalt høy feilprosent. Selvfølgelig gleder jeg meg til å se at du dokumenterer det forskningsarbeidet du har utført angånde produktets feilprosent ved lansering, og jeg regner også med at Microsoft har interesse av slik dokumentasjon, da du tydeligvis har bedre kontakt med deres kundemasse en det de selv har. Du skal ikke se bort ifra at du også får en eller annen høyt profilert utmerkelse for din innsats. "Fanboy" kommentaren din kommer totalt uprovosert, men jeg skjønner at du har problemer med å holde deg til saken når dine utsagn faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blir bildet bedre med en advanced-scart kabel?? 5464148[/snapback] Du må huske å se etter om TV apparatet ditt støtter "Full Scart" (Også kalt "RGB Scart") før du gjør denne investeringen. Støtter ikke apparatet dette, oppnår du samme kvalitet som du har fra før av. Du trenger heller ikke bry deg om hvorvidt kablene er gullbelagte eller ei, da dette er en faktor som ikke spiller mye inn på et "forbruker" TV apparat. Som dinsdale sier, spiller isoleringen av de enkelte lederene i en kabel (og selvfølgelig isoleringen av selve kabelen) en viktig rolle for å oppnå et godt resultat. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det blir for teit å argumentere med at det er en liten sjanse for ALT du kjøper kan være defekt. Hvor ofte har du sett en konsoll kræsje før ? Har du noengang hørt om noe sånt før ? Har du noensinne tenkt på at det kunne være mulig ? Jeg tenkte ikke det var mulig men Xbox360 er jo i bunn og grunn en PC og de har tydeligvis sprengt hardwaren for alt det er verdt . Ta en titt på forum omkring, er minst 5-6stk i den ene tråden som har opplevd å fått en defekt maskin noe som er ganske ILLE . Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det blir for teit å argumentere med at det er en liten sjanse for ALT du kjøper kan være defekt. Hvor ofte har du sett en konsoll kræsje før ? Har du noengang hørt om noe sånt før ? Har du noensinne tenkt på at det kunne være mulig ? Jeg tenkte ikke det var mulig men Xbox360 er jo i bunn og grunn en PC og de har tydeligvis sprengt hardwaren for alt det er verdt . Ta en titt på forum omkring, er minst 5-6stk i den ene tråden som har opplevd å fått en defekt maskin noe som er ganske ILLE . 5464530[/snapback] At alt du kjøper kan være defekt er jo riktig. Har selv opplevd at PS2 har kræsjet mange ganger (Spesiellt ved spilling online, noe som får meg til å tro at dette er en software feil). Du skal heller ikke tro alt du leser på online forum. Hadde Jesus og hans disipler vært utstyrt med et slikt verktøy, hadde verden vært kristnet på en halvtime. Jeg respekterer selvfølgelig din ekspertise på hardware som brukes i Xbox 360, men heller til å tro at mye av hysteriet rundt 360ens feilprosent skyldes brukerfeil. Hadde vært greit om du viste til kilder når du kommer med "bevis" fra "forum omkring" forresten. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det blir for teit å argumentere med at det er en liten sjanse for ALT du kjøper kan være defekt. Hvor ofte har du sett en konsoll kræsje før ? Har du noengang hørt om noe sånt før ? Har du noensinne tenkt på at det kunne være mulig ? Jeg tenkte ikke det var mulig men Xbox360 er jo i bunn og grunn en PC og de har tydeligvis sprengt hardwaren for alt det er verdt . Ta en titt på forum omkring, er minst 5-6stk i den ene tråden som har opplevd å fått en defekt maskin noe som er ganske ILLE . 5464530[/snapback] PS2'en min kræsja jevnt og trutt. Vet ikke hva du har prøvd av konsoller, men eneste konsollen jeg har hatt som ikke har kræsjet har vert Nintendo konsollene. Både PS1, PS2, Dreamcast og Xbox(1) har når kræsja på meg, verstingen var helt klart PS2'en. Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det er ikke første gang en console sliter med varme på versjon 1.0. Bare tenk tilbake på PS2, den japanske versjonen. Veldig mange hadde problemer med varme, akkurat det samme som 360. Jeg er temmelig sikker på at dette er noe MS kommer til å prøve å fikse på til neste versjon, akkurat slik Sony gjorde. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg bare lurer på om det snart kommer noen 360 konsoller uten alle barnesykdommene som å spise spillet i stykker, overoppheting og at konsollen krasjer. Det er jo kommet flere forskjellige modeller av både ps2 og xbox så jeg lurer på når de nye modellene kommer. Noen som vet? 5458663[/snapback] Min 360 har aldri spist spill istykker eller vært overopphetet. En gang jeg hadde spilt online i MANGE timer stoppa alt opp. Alle konsoller jeg har hatt før har hengt seg opp en eller flere ganger , både xbox(1), Nes, N64 og PS2 (og kanskje spesielt PS2) Det må nevnes at det er forskjell på en revisjon og det å slippe en ny versjon (som ps2 gjorde da de lagde ps2 slim) En revisjon av en konsoll vil mest sannsynlig ikke bli reklamert for. Til det er det for få maskiner det finnes feil på. Dersom alle maskinene til MS var defekte hadde det vært en annen sak. Jeg er 110% fornøyd med min Xbox360, og ser fram til mange gode spillanseringer i månedene som kommer Når det gjelder en tråd lengre oppe om at man kan finne feil på alle slags produkter så støtter jeg den fullt ut, det er rett og slett helt umulig for en produsent å kun produsere perfekte varer. Det er tross alt vanlige mennesker som jobber med produksjon (og jeg vet at det meste skjer automatisk, men bak hver maskin står en mann) Som dere sikkert vet gjør alle mennesker en feil her og nå. Løp og kjøp en XBOX 360 så snart de kommer tilbake i butikkhyllene, du kommer til å tape mer enn du vinner på å vente på en ny versjon som kanskje ikke kommer før om 2-3 år Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 "Sykdommene som trådstarter snakker om er noe som en har lest om på nett spør du meg. Tror like mye på det som på Gud." Ikke ver dum, alle vet det er 100% ikke sant at den guden bibelen forteller om finst Nei, det er vell bare å vente så kommer det sikkert nye versjoner? Er ikke så veldig mange bra spill nå at det gjør noe uansett, men det er jo hver sin smak Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Etter å ha hørt på hylekoret som har slaktet X360 pga feil så var jeg litt skeptisk når jeg skrudde på x360 for første gang. Etter 2 uker med intens spilling har jeg ikke opplevd en eneste feil eller uregelmessighet. Mindre problemer med denne enn tidligere konsoller jeg har hatt... Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som vet om slette-savegame-buggen er bugg i spillene eller maskinen? dette gjelder jo en del spill etterhvert. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som vet om slette-savegame-buggen er bugg i spillene eller maskinen? dette gjelder jo en del spill etterhvert. 5469951[/snapback] I og med at MS slipper en patch for DOA4 for å rette på dette problemet, sier det seg selv at problemet er software relatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå