Gå til innhold

Dual mode - minimering av spill ved bytte av skjer

Milzit

Anbefalte innlegg

Kjører dual mode. Når jeg har et spill på primærskjermen og hvis jeg da aktiverer et vindu på skjerm nr 2 så minimeres spillet. Er det noen mulighet for å endre på dette slik at det ikke minimeres? Greit å raskt kunne sende en melding på messenger uten å gå ut og inn av spillet.. (Bf2 det er snakk om)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke annet enn at du må sette spillet til å kjøre i vindu. Nå vet jeg ikke om du kan endre dette ifra spillets meny, men mulig du kan høyreklikke på selve spillikonet/shortcut og legge til følgende parameter (eller endre):

+fullscreen 0

Ellers kan du forsøkte følgende i spillkonsollen:

game.toggleFullscreen

Lenke til kommentar

Trur eg har sett eit spel og to som kan gjere dette, men det er i så fall av dei sjeldne. Når du bytter til eit anna program vil fullskjermprogrammet minimeres, om du har forlenga skrivebordet betyr jo ingenting, du må ut av programmet uansett.

Lenke til kommentar

Altså, man kan klare å kjøre i vindu nesten helt 100% uten rammer, slik at man skjuler "Windows-looket". Så strengt talt er det liten forskjell mellom å kjøre vindu VS vanlig. Det første man kan begynne på er f.eks. å bruke et vanlig W2K "Windows GUI skin", deretter sette sorte kanter, og til slutt minimere kanter, scrollbar, tekst og ikoner så mye som mylig slik at vinduskanter blir minimale.

Lenke til kommentar
Altså, man kan klare å kjøre i vindu nesten helt 100% uten rammer, slik at man skjuler "Windows-looket". Så strengt talt er det liten forskjell mellom å kjøre vindu VS vanlig. Det første man kan begynne på er f.eks. å bruke et vanlig W2K "Windows GUI skin", deretter sette sorte kanter, og til slutt minimere kanter, scrollbar, tekst og ikoner så mye som mylig slik at vinduskanter blir minimale.

5474599[/snapback]

Ja fant et programm i går som "strekker" vindue slik at kantene holder seg utenfor bilde. ShiftWindow heter der, funker veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...