cerbafiver Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei, har googla i timesvis nå, finner ikke ut hvordan jeg lager en bot som kan gjenta det jeg gjør fks Send login logut send login logut Takker for svar, Finnes det er progg som fikser dette ? Lenke til kommentar
kimla Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde vært fint om du kunne utdype litt.. Høres litt ut som om du vil lage ett brute-force program da, isåfall er det bare å modifisere kildekode fra programmer som allerede er der ute. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hei, har googla i timesvis nå, finner ikke ut hvordan jeg lager en bot som kan gjenta det jeg gjør fks Send login logut send login logut Takker for svar, Finnes det er progg som fikser dette ? 5458608[/snapback] jenta etter mæi: cl-user> (loop (write-line "Send") (write-line "login") (write-line "logut") (write-line "send") (write-line "login") (write-line "logut") (sleep 1)) ;; så det ikke går så jævla fort Send login logut send login logut Send login logut send login logut Send login logut send login logut Send login logut Endret 18. januar 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
___ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei, har googla i timesvis nå, finner ikke ut hvordan jeg lager en bot som kan gjenta det jeg gjør fks Send login logut send login logut Takker for svar, Finnes det er progg som fikser dette ? 5458608[/snapback] Det gjør det sikkert, men det tar ikke lang tid å fikse dette i Perl. Finnes noen kjekke moduler til Perl som emulerer browsere, og som kan klikke på linker/form buttons i tillegg til det meste annet en man kan gjøre fra en vanlig browser. Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå