Gå til innhold

Bruksfradrag sak. Hvor mye kan de forvente å ta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS.

Jeg ville ikke kommentere det at ikke alle har myndighet, det er selvfølgelig forståelig. I så måte så er min opprinnelige kommentar ikke direkte relatert til denne trådens tema. Ny tråd burde kanskje vært opprettet for å belyse mine tanker.

DS.

Lenke til kommentar
Her tar du grundig feil. Ekstrahjelpene har ofte langt bedre teknisk kompetanse enn daglig leder, men har ikke myndighet til å gjennomføre heving av kjøp.

5473446[/snapback]

Tror nesten det er du som tar grundig feil. Har til gode å finne en mobilbutikk der deltidene har bedre kunnskap enn daglig leder (og jeg har handlet MANGE telefoner opp gjennom årene).

Lenke til kommentar

Tror nesten det er du som tar grundig feil. Har til gode å finne en mobilbutikk der deltidene har bedre kunnskap enn daglig leder (og jeg har handlet MANGE telefoner opp gjennom årene).

5475726[/snapback]

Jaja, da har vi forskjellig erfaring. Har selv handlet flere telefoner enn jeg kan telle og har stort sett fått mye bedre hjelp av genuint interesserte deltidsansatte (som ofte jobber ved siden av studier) enn av en sliten og uinteressert butikksjef. Unntaket er kanskje Elkjøp/Lefdal/Expert, men de butikkene holder jeg meg unna uansett - nettopp på grunn av manglende kompetanse hos de ansatte.

-snubbel

Lenke til kommentar

erfaringen min er stikk motsatt. Sjelden noen av dem kan noe utrolig mye :p

men uansett, har tatt telefonen ut av daglig drift pga feil (nokså mange), så vi får se hva jeg gjør videre.

Vurderer uansett å sende den inn på verksted, mens jeg varsler forbrukerrådet,forhandler og advokat om problemene.

Lenke til kommentar
Såpass du.

Det tok sin tid? Fikk du se trynet til daglig leder da han ga deg penga? (ser for seg noen som gnisser tenner og motvillit langer ut en bunke sedler :p)

5504565[/snapback]

faktisk ikke :S han sa han var veldig imponert over arbeidet jeg hadde greid å gjøre i saken, og spesielt ettersom jeg ene og alene hadde fått ny salgspakke fra SEM

Lenke til kommentar

Gratulerer ! Bra du fikk penga tilbake.. Jeg sitter selv med en sak med en SE P910i som har vært kaputt og innsendt for ca et år siden der foretningen jeg kjøpte den hos er meget behjelpelig men SE er vriende..

Irriterende at det skal være så utrolig vanskelig !

Lenke til kommentar
Gratulerer ! Bra du fikk penga tilbake.. Jeg sitter selv med en sak med en SE P910i som har vært kaputt og innsendt for ca et år siden der foretningen jeg kjøpte den hos er meget behjelpelig men SE er vriende..

Irriterende at det skal være så utrolig vanskelig !

5505069[/snapback]

enda ikke fått den tilbake?

Lenke til kommentar

Nei. jeg skal ikke ha dritten tilbake.. Den har ikke funket som den skal i 1 sek i mine hender og jeg er veldig lei av den for og si det mildt.

Skal ha penga tilbake. Forhandleren jobber i samarbeid med meg om det.

Byner og nerme seg slutten nå trur jeg. Venter i spenning på om det kommer en helt ny lattelig grunn til at dette ikke skal sje.

Lenke til kommentar
Nei. jeg skal ikke ha dritten tilbake.. Den har ikke funket som den skal i 1 sek i mine hender og jeg er veldig lei av den for og si det mildt.

Skal ha penga tilbake. Forhandleren jobber i samarbeid med meg om det.

Byner og nerme seg slutten nå trur jeg. Venter i spenning på om det kommer en helt ny lattelig grunn til at dette ikke skal sje.

5505088[/snapback]

og klage til FR og FTU er ikke sendt fordi?

Forhandler kan ikke skyve SEM foran seg, det er deres problem. Du skal ha pengene dine om det er et rettmessig krav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...