Christopher Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei Jeg har etter mye lesing på nettet kommet fram til at jeg vil vente til Asus W5F (18 000,-) pc kommer i begynnelsen av mars, denne pc'en har intel sitt nye centrino-plattform med core dual prosessor. Mitt spørsmål er da om prisen på 18 000,- vil synke noe fra mars? Jeg kan vente til juni men gidder ikke dette hvis prisen kun faller en tusenlapp? Noen som er oppegående på dette området og kan estimere et prisfall på denne ultraportable? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Er det ingen som kan estimere et prisfall på Intel Core Duo (tenker mest på Asus W5F) Hva vil denne koste i mai/juni tror dere? Et annet spørsmål jeg har er om noen anbefaler å kjøpe Dual Core T2300 utgaven av Asus eller den vanlig Pentium M 1,8 ghz modellen? Hva gir mest ytelse for pengene? Er Dual Core for høyt priset i forhold til Pentium M fordi det er ny teknologi? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Maskiner detter alltid i pris, og det er umulig å spå hvor mye den vil dette fra mnd til mnd. 1557 kostet 19000,- da den kom.. idag får du en bedre utgave til 8595,-... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ja men det er snakk om en prisantydning over en gitt tid. Fra mars måned hvor jeg tror Asus W5F koster 18 750,- og fram til mai/juni hva er prisen da tror dere? Og så lurer jeg fortsatt på mest for penger spm stilt ovenfor Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja men det er snakk om en prisantydning over en gitt tid. Fra mars måned hvor jeg tror Asus W5F koster 18 750,- og fram til mai/juni hva er prisen da tror dere? Og så lurer jeg fortsatt på mest for penger spm stilt ovenfor 5463611[/snapback] På en til to mnd så detter ikke denne maskinen radikalt, men 1000-1500,- må du regne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå