Joachim_F Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Actionspillet Onimusha 3: Demon Siege er på vei til PC, og her er en spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hva! kan endelig pc eiere få spille Resident evil 4?. har hatt lyst å spille det lenge, men har ikke giddi å kjøpt en ps2 eller gamecube for det akkurat. Dette kan bli et kanonår for pc-spill, stakkars lommebok Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvordan styrer man? Det er ikke enkelt å spille når man ikke vet hvilke knapper man skal bruke . Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Trykk F2 så får du opp en meny hvor du kan velge tastene selv , men det er W,S,A,D,Q og E... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Da jeg ikek fant fram hvilke knapper man kunne bruke koblet jeg like så godt inn Dualshocken min. Funket fett. Detter nok et spill som nesten krever en håndkontroll med analog stikk. Demoen var også noe kort, og på japansk. Men morsomt var det lell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg