Bachelor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvordan fikser man msgbox i asp.net? Har brukt MsgBox("Blabla") men får feilmld.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 MsgBox i .net ligger vel under System.Windows.Forms? Mao under applikasjonsdelen, og ikke web-delen. Skal du ha en message box er vel det beste alternativet å benytte en java-alert() Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 trodde det var javascript det het jeg javascript:window.alert("Hallo Manfred") :p Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 nå kverulerer du. beklager så meget at jeg skrev java-alert i stedet for javascript-alert... dust. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Unnskyld da Javel, jeg er vel en dust... EDIT: Mente foresten ikke å kverulere; mente bare at rett skal være rett. Java er jo et C++ Baser programmeringsspråk, javascript noe helt annet... Endret 23. januar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Bachelor Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 MsgBox i .net ligger vel under System.Windows.Forms? Mao under applikasjonsdelen, og ikke web-delen. Skal du ha en message box er vel det beste alternativet å benytte en java-alert() 5459029[/snapback] Det er greit nokk..altså å bruke javascript. Men kan jeg lage en funksjon i javascript og kalle på den utenfor javascriptet? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 men jeg vil kverulere EDIT: Mente foresten ikke å kverulere; mente bare at rett skal være rett.Java er jo et C++ Baser programmeringsspråk, javascript noe helt annet... nei, C++ og Java er to helt forskjellige ting som fungerer helt ulikt på alle måter, jeg kan ikke tenke på en ting de har felles... Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 men jeg vil kverulere EDIT: Mente foresten ikke å kverulere; mente bare at rett skal være rett.Java er jo et C++ Baser programmeringsspråk, javascript noe helt annet... nei, C++ og Java er to helt forskjellige ting som fungerer helt ulikt på alle måter, jeg kan ikke tenke på en ting de har felles... 5485815[/snapback] Vel, java regnes som et språk i C-familien og har svært mye til felles med C og C++. Bare tusle litt rundt på nettet så finner du ut det... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Takk johneinar EDIT: Hvis jeg skulle quote på påstanden om at det ikke er et likhetstrekk, er alt jeg kan si: { } Ser du? Det er èt likhetstrekk Endret 23. januar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Så du ville si at: C#: bool ialla = true; if(ialla) { } C/C++ bool ialla = true; if(ialla) { } Java: bool ialla; if(ialla) { } PHP: if(ialla) // finnes ikke datatyper i PHP { } betyr at disse har mye til felles? hva med det de ikke har til felles? Pekere: i C# usafe void PtrArithmetic() { int * ptr; for(int x = 0; x < 100;x++, ptr++) *ptr = 100; } C/C++: void PtrArithmetic() { int * ptr; for(int x = 0; x < 100;x++, ptr++) *ptr = 100; } Java: (har ikke denne muligheten) PHP: (har ikke denne muligheten) og det finnes masse mer, pluss at av alle disse er det bare C++ som lager et ekte program som output (.exe fil med maskinkode) Ser du? jeg har litt peiling på slikt, og dessuten så vet jeg hva han mente Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) GeirGrusom, den siste editen var mest en spøk Dessuten, det er jo tydelig at det er basert på c++ alt det du nevner, noe annet har jeg aldri påstått. En ting til, jobber du som programmerer eller? Leste profilen din her på forumet, uten å bli noe klokere. EDIT: Ser nå at jeg skrev C++ basert begge steder, beklager det folks, mente seff C basert. Endret 26. januar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå