abene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Flere Firefox-brukere i Europa Ferske tall fra det franske selskapet XiTi viser at Firefox får flere markedsandeler i europeiske land. Den populære nettleseren brukes nå av 20% av surfere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde vært morsomt å sett en lignende statistikk for Opera og Safari. Lenke til kommentar
andre1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ååå, hadde vært greit om de som skriver nyheter på hw nettverket ikke lot være å ta med den hele sannhet. Denne undersøkelsen ble foretatt på en søndag, dvs en dag hvor svært få bedrifts pc'er er i bruk. I relaterte nyheter er søndag en dag hvor de som var sosiale(ie og opera brukerne) på lørdag, tar det med ro og ser tv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er bra at flere får opp øynene for Firefox. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er bra at flere får opp øynene for Firefox. Jeg anbefaler den på det sterkeste. 5460028[/snapback] Tror ikke du trenger å si det flere ganger. De fleste brukerne her på forumet har vel prøvd og vet om Firefox ..jeg går ihvertfall ut fra det, men det kan jo hende jeg tar feil. Det hadde vært morsomt vis noen kunne utalt seg om nettleser statestikken på HW-nettverkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå