Gå til innhold

Israel vil stenge Iran ute av fotball-VM.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det blir helt feil å blande politikk og sport på den måten. Her har det Iranske landslaget skaffet seg en plass i fotball vm, og det skal de ha all ære for. De skal spille mot nasjoner som har en helt annen politikk og relgion enn den de selv er vant med. Det er bare så veldig, veldig synd at noen land ønsker å kaste disse fotballspillerene ut, fordi de ( ikke spillerene ) er uenige i hva det Iranske styret driver med.

Jeg håper at dette aldri skjer, og jeg gleder meg til å se kampene Iran skal spille.

Lenke til kommentar

Klart dette er ille, ja meget ille når et annet land skal begynne å utestenge sportslige aktører fordi de ikke liker landets politikk.

Samtidig som de skriker over seg fordi noen vil utestenge noen jaffaappelsiner fordi de ikke liker Israels politikk, snakk om bobbeltmoral.

"det er greit at jeg boikotter noen,men om noen boikotter meg er det onde jødehatere" :cry:

Lenke til kommentar
Klart dette er ille, ja meget ille når et annet land skal begynne å utestenge sportslige aktører fordi de ikke liker landets politikk.

Samtidig som de skriker over seg fordi noen vil utestenge noen jaffaappelsiner fordi de ikke liker Israels politikk, snakk om bobbeltmoral.

"det er greit at jeg boikotter noen,men om noen boikotter meg er det onde jødehatere"  :cry:

5459324[/snapback]

Hva er det med deg og stråmenn? Israel har da aldri snakket om "onde jødehatere"!?!

Hvorfor vri og forvrenge absolutt alt?

Lenke til kommentar
Husker ikke at Israel ville slette Norge fra kartet. Jaja, fortsett med moral relativisme! The show must go on!

5459394[/snapback]

Unnskyl meg men hvor har jeg nevnt Norge her??

På tide du lærer deg å lese hve en skriver før du atter en gang henger andre ut :cry:

Lenke til kommentar

"det er greit at jeg boikotter noen,men om noen boikotter meg er det onde jødehatere"  :cry:

5459324[/snapback]

Hva er det med deg og stråmenn? Israel har da aldri snakket om "onde jødehatere"!?!

5459384[/snapback]

Her tenkte jeg dog på "Israels venner" og deres syn bla her på forumet.

Så det skulle vel ikke stått de men heller "deres venner"

Men ser jeg knapt hadde fått postet mitt innlegg før det var to "kjente" svarere her :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Som jeg sa, så blir det dumt å bare stenge de ute av fotball VM. Mer relevant med en konsekvent boikott av Iran, og som en følge av boikotten blir de da også utestengt av VM. Vil ihvertfall ha en boikott før USA event. går inn i Iran og leker verdenspoliti igjen.

5459468[/snapback]

Boikot av et land eller ikke, det bør uansett ikke blandes med idrett, da dette er en unik mulighet for mennesker å møtes å utveksle erfaringer, den eneste "negative "effekten jeg kan se med at folk fra forskjellige kulturer møtes er vel at de som kommer fra et lukket land, diktatur el får se at virkeligheten er anderledes og sådan begynner å tvile på sin leder . :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

5459324[/snapback]

5459384[/snapback]

Her tenkte jeg dog på "Israels venner" bla her på forumet.

Men ser jeg knapt hadde fått postet mitt innlegg før det var to "kjente" svarere her :D

5459433[/snapback]

Du må ikke tenke en ting og skrive noe annet. :ermm:

Lenke til kommentar
Som jeg sa, så blir det dumt å bare stenge de ute av fotball VM. Mer relevant med en konsekvent boikott av Iran, og som en følge av boikotten blir de da også utestengt av VM. Vil ihvertfall ha en boikott før USA event. går inn i Iran og leker verdenspoliti igjen.

5459468[/snapback]

Boikot av et land eller ikke, det bør uansett ikke blandes med idrett, da dette er en unik mulighet for mennesker å møtes å utveksle erfaringer, den eneste "negative "effekten jeg kan se med at folk fra forskjellige kulturer møtes er vel at de som kommer fra et lukket land, diktatur el får se at virkeligheten er anderledes og sådan begynner å tvile på sin leder . :hmm:

5459510[/snapback]

Hvis man har en boikott av landet blir det mer "riktig" og nekte dem å delta i VM. Mener ikke at de skal stenge dem ute, men mener at de i hvertfall ikke skal gjøre det helt uten videre, som er den eventuelle situasjonen nå. De har et større grunnlag for en nekt hvis de boikotter landet fra før av.

Lenke til kommentar
Latterlig av Israel, herregud...

5459407[/snapback]

Hva med EU og USA da? :roll:

Unnskyl meg men hvor har jeg nevnt Norge her??

På tide du lærer deg å lese hve en skriver før du atter en gang henger andre ut

Sa jeg at du hadde det? Du evner jo ikke se poenget i det jeg skriver engang. Du sammenlignet responsen på SVs kampanje for å boikotte Israel med Israels boikott av Iran i VM og antydet at det var urettferdigheter her.

Med det ville jeg poengtere at Israel aldri hadde truet SV eller Norge direkte for at SV skulle ville innføre boikott, mens Iran faktisk gikk til tale for å utslette Israel.

Må visst bruke miniteskje.

Kan du si,men det kan vel ha en sammenheng med at mine innlegg blir spesielt "overvåket" av "spesielt inntriserte" og besvart nesten før de er postet,blir litt vanskelig å få tid å redigere da vettu
Jadda, JBlack svarte 10 minutter etter det innlegget ditt, og jeg svarte 12 minutter etterpå. Slutt å bruk venstresidens favoritt: paranoid "jeg blir overvåket av The Man" tankegang.

At jeg "overvåker" innlegg jeg har deltatt i, det skjønner visst ikke du. Ser du "Mine innlegg" på menyen til venstre? Yeah baby. Det står ikke "overvåk Snekkeren sine innlegg". Dette er 10123102321. gang du inntar offerrollen din, blir det ikke litt kjedelig etter hvert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...