Howard Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Produktsidene i prisguiden er blitt pusset opp og fremstår nå i ny og forhåpentligvis bedre drakt. Mer informasjon om forandringen får du her. Les mer Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Dette ble mye finere!! Endret 18. januar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Flott design og bedre oversiktlighet. En forandring til det bedre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Flotte saker, men når kommer 1900xt serien ? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette ble kjempebra! Et utrolig mye mer elegant og behagelig design å se på! Regner med at resten av prisguiden (ikke bare produktsidene) kommer i samme stilen? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette ble kjempebra! Et utrolig mye mer elegant og behagelig design å se på! Regner med at resten av prisguiden (ikke bare produktsidene) kommer i samme stilen? 5458174[/snapback] Med tid og stunder så er det planen ja, det ligger ikke rent få utviklingstimer bak denne nye siden da vi ikke bare har redesignet selve css/html. Vi har redesignet hele koden og kodet hver eneste kodelinje på nytt. Men, den som venter på noe godt... Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hater å sutre, men jeg klarer ikke å legge til nye varer i handlevognen. Virker som om et gammelt produkt jeg har kikket på ligger låst i "innboksen" til handlevognen. Handlevognen heter PT Le. Flott utseende forøvrig. Endret 18. januar 2006 av tha_lode Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Flott design, veldig oversiktlig, men kr/GB funksjonen virker ikke, og dessuten er "Western Digital Caviar RAID Editon II 400 GB" lagt inn 3 ganger i prisguiden. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Meget bra oppdatering. Jeg legger merke til at jeg har blitt anonym i alle erfaringene jeg har lagt inn. Pussig. Valgene helt øverst (Forside, Erfaringer, Detaljer osv) er et etterlengtet tilskudd. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ser veldig bra ut, gleder meg til litt småbugs er renset bort, dette blir bra! Synes den kr/gb funksjonen er fin, så slipper jeg knote med kalkulator hver gang jeg trenger en ny disk, slik som nå.. Dere trenger sikkert litt tid på å rette opp i småting når norges mest krevende brukere kommer som kritikere, så jeg misunner dere ikke den jobben, men heder og ære for at dere gjør dette! Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Veldig fint design, dere har gjort en kjempe jobb og fortjener all ros dere får. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Seriøst, får ikke lagt til varer i handlevognen. Akkurat nå som jeg skulle sette opp ny pc Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det var lekkert! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Flott med litt oppdateringer i ny og ne. Offtopic: Har dere også endret på utseende til nyheter ? Lenke til kommentar
bofh Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvor ble det av detaljert prishistorikk? Ser at grafen er nederst på prissiden, men tidligere var denne informasjonen også tilgjengelig i tabellformat. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så *mye* bedre ut! Måtte lete i 5 min for å finne prishistorikken, men det er vel bare en vanesak. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ser veldig bra ut, gleder meg til litt småbugs er renset bort, dette blir bra! Synes den kr/gb funksjonen er fin, så slipper jeg knote med kalkulator hver gang jeg trenger en ny disk, slik som nå.. Dere trenger sikkert litt tid på å rette opp i småting når norges mest krevende brukere kommer som kritikere, så jeg misunner dere ikke den jobben, men heder og ære for at dere gjør dette! 5458306[/snapback] kr/gb-funksjonen ble nå tatt vekk midlertidig. Det var en prematur lansering, vi må verifisere at den fungerer 100%, den skulle ikke vært med nå Men da har dere fått et innblikk i fremtiden i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå