ventrec Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg skal bestille domene og webhotell og lurte på hvilke erfaringer brukere har med www.domeneshop.no. Positive og negative erfaringer mottas med takk. Gjerne kom med forslag til andre som dere anbefaler. Lenke til kommentar
albe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har aldri brukt domeneshop, men har vel ikke hørt noe særlig negativt om dem. Selv sverger jeg til domenetorget.net pga meget gode priser, god kvalitet på servere, raske linjer (på europaserverne) og ekstremt god service. Og så har de et meget godt, hjelpsomt og uformelt brukerforum. Endret 18. januar 2006 av albe Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har to domener hos domeneshop, fornøyd så langt. Aldri hatt behov for å kontakte dem over mail eller telefon så jeg kan ikke si noe om service, men det er jo for så vidt bra Lenke til kommentar
lobster Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har registrert en god del domener gjennom domeneshop. Stort sett fornøyd med hastighet og problemfri registrering. Det eneste jeg ikke liker er e-post oppsettet de har. Du får dittdomene1-5 som brukernavn og du må logge inn med domeneshop.no som popserver i stedet for ditt eget domene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå