enGz^ Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg skal kjøpe ny mus, den skal helst funke maX til gamin. Hadde håpet på noen tips om hvilke egenskaper en mus burde ha, og hvilke muser som eier i gamez.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg bruker Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 og den synes jeg er helt fantastisk. Andre som prøver den sier det samme :wink: Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har også IntelliMouse Explorer 3.0 (kombinert med mouse skatez og fUnc 1030 fra microplex) og er kjempefornøyd. Den takler raske bevegelser uten problemer. Grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg leste (mener det var i en artikkel her på gamer.no) at mesteparten av medlemmene i en av verdens beste cs klaner brukte denne musen. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 ms intelli explorer 3.0 og logitech dual optical er like nøyaktige, men formen er forskjellig og ogitechen koster en hundring mindre. bruk mouseskatez til og ha under den og kjøp deg func Matte eller bruk bordplata eller en avis i nærheten. ikke kjøp everglide giganta, du er heldig om den ikke er nedslitt etter noen måneder. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg må også skrive under på at ms 3.0 og func er en glimrende kombinasjon. Gir jeg musa en liten puff med fingeren så sklir den av matta på andre siden.. Passer perfekt i hånda og gir meg mange deilige hs'er i cs :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jupp, stiller meg i samme kategori som resten av gamerne her. ms 3.0 var virkelig verdt pengene.. eneste negative er at jeg syns knappene virker litt "billige" men når det er responstid og feedback på museknappene så er de helt fine. p.s. jeg bruker en god gammeldags tøymusematte og den er helt perfekt der også... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg har ikke prøvd ms 3.0, men anbefaler Logitch Dual Optical sammen med mouse skatez og fUnc 1030. God form, og meget presis. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-12 08:02 ] Lenke til kommentar
enGz^ Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Takker for responsen... Det ble en logitec dual optic... med mouse-skatez og en filt matte er dette perfekt til gaming... Eier mere enn noen gang.. Takker alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå