_ART_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 jeg har bestilt en ipod nano fra apple-store. den ble sendt med TNT og da jeg sjekket pakkesporingen sto den at den var out for delivery fra TNT's lokaler på Kjeller. hva betyr dette? har de sendt den til posten som sender den hit til meg eller leverer TNT på dørene? Ps: jeg bor i trondheim.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror du får en lapp fra posten om at du har en pakke som kan hentes på postkontoret. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg fikk min iPod på døren, samme gjorde vennene mine. Om du ikke bur der ingen skulle tru at nokon kunne bu så får du vel den levert på døren du også. Gratulerer, nyt den så lenge den varer Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bor i Oslo, og fikk den levert på døra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Bor i Bærum, og fikk den på døra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Blir sikkert levert på døra av TNT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå