834HF42F242 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ordføreren i Suldal kommune har virkelig tabbet seg ut, og er i den siste tiden etterforsket for å ha trakassert en kvinne i Sauda i over seks år. Rettssaken går nå for fullt i Sauda, og mange av ordøfrerens svar på spørsmål er rett og slett komiske. Det er nok ikke enkelt å forklare hva han har gjort i hagen hennes på nattestider, og hvorfor ord som "hore" har blitt skrevet på vinduene hennes. Les bare her om hva slags merkelige nattevaner han har forklart at han har. Jeg måtte le høyt for meg selv, og vil anta at hans troverdighet hos dommeren er lik 0 . Aktor lurte på kvifor Drarvik hadde opplyst i politiavhøyr at han hadde kjørt til kvinnas nabolag og overnatta i bilen, ein halvtimes kjøretur frå der Drarvik bur. – Eg har problem med å sove om natta og pleier å kjøre ein tur for å få bilen varm og deretter sove i den, forklarte Drarvik. – Synest du ikkje dette er unormalt, spurte Aktor. Endret 18. januar 2006 av anth Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Haha! Seriøst? Han der må ha røyka litt for mye i sitt liv.. han er jo psycho! :!: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Det var ganske morsomt da de satte opp "fellen". Bevæpnet politi rykket ut og gjemte seg i busker og hekker for å ta mannen på fersken. Uheldigvis hadde han luktet lunten, og var borte da de kom. Helt utrolig at slike folk kan bli valgt inn i politiske verv. Han må jo ha mange andre svin på skogen, hvis sånn oppførsel er normalt for ham. Endret 18. januar 2006 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå