_ducktales_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan man save fremgangen i spill på core den uten harddisk ? hvis man ikke skal spille på nett da holder det vell kanskje med xbox 360 core? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Uten harddisk trenger du et minnekort. Skal du ikke spille på nett eller spille gamle xbox-spill trenger du ikke haddisk nei, og da er core bra nok. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kan man save fremgangen i spill på core den uten harddisk ? hvis man ikke skal spille på nett da holder det vell kanskje med xbox 360 core? 5457699[/snapback] Du må ha HD for og kunne save... Eller du kan kjøpe et minnekort: Minnekort 64 MB Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Premium er ikke et must, men med tanke på hva alt du sparer på å kjøpe premium, vil jeg sterkt anbefale den. Får både med headset, hdd, trådløs kontroller osv osv. (La oss ikke glemme den tretten millimeter lange kromfinishen også) Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg har et relatert spørsmål. Vurderer å kjøpe meg core-systemet foreløpig, og heller bygge på den utover året. Lurer på hvor stor forskjell det er i bildekvalitet på den medfølgende kompositt-kabelen (i core) kontra komponent-kabelen i premium? (Ta i betraktning at jeg skal spille på en HD-ready projektor.) Det går jo an å kjøpe komponent-kabelen separat, men virker som den kabelen er like vanskelig å oppdrive som premium-pakka nå! Endret 18. januar 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kompositt og komponent er stor forskjell. Når har ikke jeg prøvd kompositt, men den standarden blir slått av bl.a en god scartkabel. Kjøp komponenten fra utlandet du..... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja glemte kabelen. Den som følger med core, støtter vel ikke HD-oppløsning slik jeg har hørt det, og da vil du få et "elendig" bilde i forhold til komponentkabelen til premium Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 siden minnekortet koster rundt halvparten av hardisken gikk jeg likesågodt for den jeg... da har du myye bedre plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Platinum er den som gir deg mest for penga, enkelt og greit. En core-maskin (uten tillegg) gjør at du er begrenset til enkelte ting - du vil ikke kunne lagre savegames eller content fra Xbox Live Marketplace, du går glipp av Xbox Live Arcade og du har en kontroll med ledning. Du får heller ikke med headsettet, fjernkontroll (følger med på premium i en begrenset periode), og du har ikke flott krommet dvd-rom tray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Platinum er den som gir deg mest for penga, enkelt og greit. En core-maskin (uten tillegg) gjør at du er begrenset til enkelte ting - du vil ikke kunne lagre savegames eller content fra Xbox Live Marketplace, du går glipp av Xbox Live Arcade og du har en kontroll med ledning.Du får heller ikke med headsettet, fjernkontroll (følger med på premium i en begrenset periode), og du har ikke flott krommet dvd-rom tray. 5468342[/snapback] Platinum? Er det den med spill og sånt det? Endret 20. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Platinum er den som gir deg mest for penga, enkelt og greit. En core-maskin (uten tillegg) gjør at du er begrenset til enkelte ting - du vil ikke kunne lagre savegames eller content fra Xbox Live Marketplace, du går glipp av Xbox Live Arcade og du har en kontroll med ledning.Du får heller ikke med headsettet, fjernkontroll (følger med på premium i en begrenset periode), og du har ikke flott krommet dvd-rom tray. 5468342[/snapback] Platinuim? Er det den med spill og sånt det? 5468411[/snapback] Premium er den utgaven hvor man får med HD- kabel, harddisk, Trådløs Kontroll... osv Den til 2985.- Edit; Jeg surra med begreper her etter at Kazuo gjorde det og jeg regner med at han bare skrev premium feil Endret 20. januar 2006 av PeserN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hehe, ok. Trodde Platinum var noe ala Omega pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Platinum, premium, überpakka - it's all good. Det er jo bare to utgaver av Xbox 360 - Xbox 360 og Xbox 360 Core. Den vanlige (premium) har vel ingen tittel fra Microsoft, men bare noe forhandlere og folk legger på for å vise at det er en forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Platinum, premium, überpakka - it's all good. Det er jo bare to utgaver av Xbox 360 - Xbox 360 og Xbox 360 Core. Den vanlige (premium) har vel ingen tittel fra Microsoft, men bare noe forhandlere og folk legger på for å vise at det er en forskjell. 5468475[/snapback] Hehe. Det er bare Core som har et navn ja, og den andre er bare Xbox 360. Men i USA hvertfall har de sånne megapakker med 12 spill og slikt som kalles Omegapack o.l. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kjøpte CORE den 2 desember jeg. Skulle ha premium. Kjøpte harddisk, Komponent Kabel og Wireless controller i tillegg. Trådløst nett har jeg ikke Så da ble jeg fornøyd alikevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Trådløs adapter følger ikke med noen av pakkene (heldigvis), synes det er helt greit - for da slipper de av oss som ikke har behov for det å betale ekstra for noe vi ikke bruker. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Skjer med at folk ikke nevner at Core IKKE støtter gamle xbox spill a? Eller er det jeg som er på vidda nå? har jo lest det flere steder :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Skjer med at folk ikke nevner at Core IKKE støtter gamle xbox spill a? Eller er det jeg som er på vidda nå? har jo lest det flere steder :S 5471204[/snapback] For å spille Xbox(1) spill så må du vel laste ned en oppdatering, og da trenger du en harddisk. Altså det går ikke an å spille gamle Xbox spill på Core uten ekstrautstyr nei. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Skjer med at folk ikke nevner at Core IKKE støtter gamle xbox spill a? Eller er det jeg som er på vidda nå? har jo lest det flere steder :S 5471204[/snapback] For å spille Xbox(1) spill så må du vel laste ned en oppdatering, og da trenger du en harddisk. Altså det går ikke an å spille gamle Xbox spill på Core uten ekstrautstyr nei. 5471316[/snapback] Men man kan med Core + HDD og alt annet? kjøpte nemmelig core med alt extra utstyret utenom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Eneste forskjellen på Core og Premium, hvis du har kjøpt ekstrautsyr utenom, er dekselen på CDskuffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå