Grimrevenger Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 satt helt vanlig på internett, så plutselig går skjermen over på "standby" (et oransje lys. det skal ha et grønt når det funker) når jeg skrur på skjermen så lyser den grønt et øyeblikk, og så blir den oransje. jeg har en gammel stor comaq skjerm. tror de heter CRT. den er ca 6 år, og i det siste har det vært mange "rare" bevegelser på bildet. hva er galt? er det skjermen det er noe feil med? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Siden den er 6 år gammel og bildet begynner å bli rart til tider Skjermen tar kvelden muligens? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hmmm, det hørtes kjent ut Tror det samme skjedde med min, den ble i hvertfall svart den også. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515582&hl= Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ja. det er kanskje på tide med en ny. men nå funker den. begynte og "pirke litt" i elektronikken, og i et siste desperat forsøk prøvde jeg. og da funket den Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja. det er kanskje på tide med en ny. men nå funker den. begynte og "pirke litt" i elektronikken, og i et siste desperat forsøk prøvde jeg. og da funket den 5467236[/snapback] Hva slags pirking gjorde du? Kanskje jeg skal prøve å gjøre det på min også, er bare litt redd for å få støt Hørte du noen slags frese lyder fra skjermen din? det gjorde jeg fra min, trodde den skulle ta fyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå