Gå til innhold

hacke program, husker ikke navn

ZaiCoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"hacke program" er en selvmotsigelse i seg selv. Aner forøvrig ikke hva du tenker på, men jeg husker Netbus, Sub7 og andre teite trojaner fra gammelt av. Det er nok ingen av de som fungerer på et oppdatert Windows-system lenger.

Lenke til kommentar

Ja, men dette er ikke direkte "farlig". En trojansk hest kan jeg bruke for å bruke datamaskinen min på skolen, mens jeg er hjemme. Derfor er ikke dette en direkte trussel. Så dermed kan alle linke til let me rule, men derimot ikke forklare hva man må trykke på, gjøre osv. Utrolig teit avgjørelse fra administrator å stenge tråder som dette så lenge den holder seg innenfor reglene. Derimot det å si at han skal hacke læreren er en helt annen sak. Nettet er for det første altfor strengt slik at dette aldri er en mulighet.

Edit:

Har nå lest igjennom retningslinjene, og jeg finner ikke noe som henviser til trojanske hester. Alt kan være en trojansk hest i de rette hendene.

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
En trojansk hest kan jeg bruke for å bruke datamaskinen min på skolen, mens jeg er hjemme. Derfor er ikke dette en direkte trussel.

5458312[/snapback]

Trojanske hester har som formål å skaffe ulovlig tilgang til andres systemer ved å utnytte sikkerhetshull. Om du bruker dette som en løsning for å fjernstyre pcen din og mener det ikke er en direkte trussel bør du revurdere din dømmekraft. Det finnes fjernstyringssystemer som er laget for (og ikke minste bedre egnet til) å fjernstyre pcen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...