Tdale Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har manipulert litt med fargene, men ellers ikke gjort noe med bildet. Lenke til kommentar
Disease Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg likte bildet veldig godt, men den blå traktoren passa absolutt ikke inn. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Stemningsfullt Traktoren stikker seg litt fram ja, men jeg syns det var litt kult. Har du fjernet farge fra bildet ellers, eller er dette ubehandlet? EDIT: Les før du spør, din sopp Endret 18. januar 2006 av SirMaximus Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 brukte ctrl-u og fjernet alle fargene, men forsterket blå på traktoren og rød på fjøset. Jeg var litt i tvil om hva jeg skulle gjøre, men siden fjøset og traktoren var det eneste med farge i utgangspunktet, tenkte jeg at jeg ville fremheve det lille som var fargerikt i et ellers grått og tåkete bilde. Tommy Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Synes traktoren er det som utgjør bildet, jeg. Ville flyttet den litt inn i bildet, hvis jeg hadde tenningsnøkkelen. Edit: Liker landskapet også, ikke missforstå Endret 19. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Synest det var veldig fint, spesielt med dei sterke fargane i eit ellers grått landskap. Eg trur det ville sett betre ut om du hadde fått traktoren meir inn i biletet og droppa låven, den er liksom hverken inni biletet eller utanfor. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Får se om det kommer en sånn dag igjen. Nå er det en halv meter snø, så det blir litt vanskelig med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå