Gå til innhold

BF2-Bilder tatt fra virkeligheten!

Anbefalte innlegg

Jeg er ofte ute på tur. Det hender da at jeg passerer bygninger som etter BF2 har forandret mitt syn på bygningen.

Som : Der er det fint å snipe fra eller den bygningen kunne vært tatt rett fra spillet osv. Før BF2 så var disse bygningene bare en bygning (stygg en sådan hehe)

Uanset sleng ut deres bilder av bygninger fra Norge (eller andre land om du ikke finner!) som du synes likner veldig på bygninger i BF2! Sleng gjerne med andre bilder også som kjøretøy osv

Her er mitt bilde fra Moss:

kornsilo.jpg

Ciao :)

Melding fra TST :Vennligst legg store bilder inn som thumbnail, eller som vedlegg i innlegget. :yes:

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BMP2 russisk APC...var det ikke denne som kom i SF?

5470852[/snapback]

Det var vel BMP-3, men de er så like at det ikke går an å se forskjell :p

5471036[/snapback]

oi, seff, tror jeg tenker OPF for mye...hører fremdeles lyden av de beltene når jeg går på mørke landeveier :grøss:

Lenke til kommentar
Hvorfor ble min post av en av de gule teddybjørnene man finner på strike at karkand, hvis man sprenger en boks!?!?!?!?

Dårlig av admin :hrm:

5470278[/snapback]

1. Mangler et par ord der

2. Det er meningen at du skal poste bilder fra virkeligheten, ikke fra spillet :roll:

5470315[/snapback]

Han hadde et bilde av en teddy-bjørn.. Ikke fra spillet.

Jeg synes den var genial, men en moderator trodde tydeligvis det ikke hadde noe med tråden å gjøre. :dontgetit:

EDIT: Her er et bilde av plassen hvor kartet Karkand er hentet fra

>>>Trykk for bilde<<<

Nå er jeg ikke helt 100% sikker på at det er tatt ifra virkeligheten, men jeg vil tro det, siden jeg ser noen biler på veien like utenfor..

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...