stekri88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde Microsoft kommet med denne videoen skulle jeg kanskje ha trudd på det, men jeg har bare ikke tillit til Sony lenger, når det gjelder dette. Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde Microsoft kommet med denne videoen skulle jeg kanskje ha trudd på det, men jeg har bare ikke tillit til Sony lenger, når det gjelder dette. 5459808[/snapback] bare vent å se Lenke til kommentar
hirthen85 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Syyyke sat*n!! det spillet må jeg ha!! whiihuu Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Syyyke sat*n!! det spillet må jeg ha!! whiihuu 5460056[/snapback] Akk... Så mange uvitne, så lite tid. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 For å si det slik. Tenk tilbake på lanseringen av Playstation 2. Playstation 2 skulle ha Toy Story-like grafikk. Er det noen her som virkelig har sett et spill til Playstation 2 som i det hele tatt kan måle seg med den "grafikken" man ser i Toy Story? Neppe! Og da er mitt spørsmål til dere. Tror dere virkelig at Sony ikke vil kjøre samme hypeprogrammet sitt til Playstation 3? Er det virkelig noen som tror på at alt som vises av videoer er ingame og rendret der og da? Om ja så må jeg si meg forbauset. IKke bare har Sony lurt folk trill rundt med Playstation 2 som skulle kunne rendre ansiktsutrykk live som vi enda ikke har sett på PC engang, men nå skal de altså lure oss til å tro at konsollen deres kan vise såpass vireklighetstroe redringer live. Jeg skal dog ikke benekte at det kan skje, men da er ejg desverre nødt til å medele at Playstation 3 ville koste en del millioner kroner og dermed være uaktuelle for dere Nei. Jeg tror jeg holder emg til det jeg selv kan regne som virkeligheten og så får dere andre leve i håpet. Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 For å si det slik. Tenk tilbake på lanseringen av Playstation 2. Playstation 2 skulle ha Toy Story-like grafikk. Er det noen her som virkelig har sett et spill til Playstation 2 som i det hele tatt kan måle seg med den "grafikken" man ser i Toy Story? Neppe! Og da er mitt spørsmål til dere. Tror dere virkelig at Sony ikke vil kjøre samme hypeprogrammet sitt til Playstation 3? Er det virkelig noen som tror på at alt som vises av videoer er ingame og rendret der og da? Om ja så må jeg si meg forbauset. IKke bare har Sony lurt folk trill rundt med Playstation 2 som skulle kunne rendre ansiktsutrykk live som vi enda ikke har sett på PC engang, men nå skal de altså lure oss til å tro at konsollen deres kan vise såpass vireklighetstroe redringer live. Jeg skal dog ikke benekte at det kan skje, men da er ejg desverre nødt til å medele at Playstation 3 ville koste en del millioner kroner og dermed være uaktuelle for dere Nei. Jeg tror jeg holder emg til det jeg selv kan regne som virkeligheten og så får dere andre leve i håpet. 5460088[/snapback] om et par måneder så får vi se Lenke til kommentar
patham Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Sier det bare enkelt og greit. Jeg tror det ikke før jeg får se det!! Endret 18. januar 2006 av disabled Lenke til kommentar
teekej Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 tenk hvis sony leiren går ut og sier at jordkloden er flat.... 5459044[/snapback] Hehe. den satt :!: Jeg husker at jeg var vill etter ps2 etter jeg hadde sett videoene. Men så fikk jeg den og jeg ble skuffet. det var ikke bedre enn grafikken på data som de hadde sagt. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) For å si det slik. Tenk tilbake på lanseringen av Playstation 2. Playstation 2 skulle ha Toy Story-like grafikk. Er det noen her som virkelig har sett et spill til Playstation 2 som i det hele tatt kan måle seg med den "grafikken" man ser i Toy Story? Neppe! Og da er mitt spørsmål til dere. Tror dere virkelig at Sony ikke vil kjøre samme hypeprogrammet sitt til Playstation 3? Er det virkelig noen som tror på at alt som vises av videoer er ingame og rendret der og da? Om ja så må jeg si meg forbauset. IKke bare har Sony lurt folk trill rundt med Playstation 2 som skulle kunne rendre ansiktsutrykk live som vi enda ikke har sett på PC engang, men nå skal de altså lure oss til å tro at konsollen deres kan vise såpass vireklighetstroe redringer live. Jeg skal dog ikke benekte at det kan skje, men da er ejg desverre nødt til å medele at Playstation 3 ville koste en del millioner kroner og dermed være uaktuelle for dere Nei. Jeg tror jeg holder emg til det jeg selv kan regne som virkeligheten og så får dere andre leve i håpet. 5460088[/snapback] om et par måneder så får vi se 5460122[/snapback] Et par måneder? Det er ganske så optimistisk. Les denne og google litt om emnet ellers også: PS3 lansering i mars i Europa... i 2007... Et lite utdrag: Snakker ikke om PS3 At Sony hoppet elegant over å nevne PlayStation 3 på CES i Las Vegas for et par uker tilbake hjelper heller ikke på skepsisen. Det eneste man kunne se eller høre til PS3 der borte var en ikke fungerende versjon i en monter og ikke spillbare demoer på en skjerm. Ikke det at jeg tar en sånn artikkel alene for god fisk, men det er mye som tyder på at lanseringen ikke er akkurat rundt hjørnet. Dr.Peedee Endret 18. januar 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde Microsoft kommet med denne videoen skulle jeg kanskje ha trudd på det, men jeg har bare ikke tillit til Sony lenger, når det gjelder dette. 5459808[/snapback] bare vent å se 5459929[/snapback] I will... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde Microsoft kommet med denne videoen skulle jeg kanskje ha trudd på det, men jeg har bare ikke tillit til Sony lenger, når det gjelder dette. 5459808[/snapback] Hvorfor hadde du det? 360 har heller ikke god nok hardware til å klare slik grafikk.. Vi får slik grafikk tidligst med next-gen konsoller. (De som kommer etter 360, PS3 ol) Samma hvem som kommer med det, du må tenke litt realistisk her. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Velvel... PS2 har hatt et formidabelt salg, 100 milloner enheter på ganske nøyaktig 5 år. Hvis du deler salgstallet til PS2 likt over 5 år * 365 dager, finner man ut at de har solgt nærmere ti milloner enheter per halvår. xBox 360 vil ha solgt rundt fem millioner enheter når den har vært ute på markedet et halvt år. I tillegg kommer salgstallene jevnt til å synke. 360 har et bra salg? Ja, bedre enn forventet. Heldigvis ikke i nærheten av PS2. Når det er sagt, tror jeg nok den videoen ganske fake. Jeg vet ikke hva tiden vil bringe oss spillere, men jeg tror vi vil få se store grafikk-endringer når man begynner å bruke de nye formatene til nye spill. Jeg gleder meg. Innlegg 1.000! Endret 18. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 tenk hvis sony leiren går ut og sier at jordkloden er flat.... 5459044[/snapback] Jorden er flat, og vannet går mot klokken når man trekker i snora i Australia. Er så mye tull her nå, får helt MAKK av uinformerte pre-pubertale unger som tror på ALT sony sier. Som Dr. Peedee og Crockett prøver å få frem- er forskjellene marginale på x360 og ps3. Så vær så snill, vent til noe mer konkret kommer frem før Dere spammer alle fora om hvor mye bedre PS3 er. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det hjelper ikke å vente til E3.. Da blir vi servert mer fake dritt.. Lenke til kommentar
Hank-Hardy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hadde Microsoft kommet med denne videoen skulle jeg kanskje ha trudd på det, men jeg har bare ikke tillit til Sony lenger, når det gjelder dette. 5459808[/snapback] Hvorfor hadde du det? 360 har heller ikke god nok hardware til å klare slik grafikk.. Vi får slik grafikk tidligst med next-gen konsoller. (De som kommer etter 360, PS3 ol) Samma hvem som kommer med det, du må tenke litt realistisk her. 5461468[/snapback] Riktig. Det jeg tror han mener er at Microsoft ikke har samme tendens til å vise "falske" videoer som Sony har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Trudde virkelig folk hadde lagt fra seg denne extreme Sony troskapen.Du trur vel også Killzone videoen er in-game også mann? Herregud,bare til å dra fram det tekniske å bragge villmann me det.Men noe lenger kommer du ihvertfall ikkje Sony er latterlige når det kommer til slikt, PS2 og Toy Story grafikk indeed Ta til deg den gode informasjonen folk prøver å trykke inn i deg her og gi slipp på Sony brainwashinga ftw Kåre Hansen Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Gud hvor jeg gleder meg til PS3. Men må si det var da faens til mange paranoide drittsekker her da, la no folk ha gleden av det glimtet de fikk. Det er lov å håpe. Tror ikke folk blir skuffet uansett når de får ta i PS3. Tror Xbox 360 fanatikere blir skuffet for at de ikke kjøpte PS3 i stede for Xbox360. PS3 FTW. <--- Flame him Lenke til kommentar
tezza Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeez, nå våknet 360 folket gitt. Ikke pokker om noen "sony-fanboy" skal komme her og glede seg til ps3, ikke pokker om noen skal tro at Sony skal levere noe som er bedre enn det Microsoft har levert, ikke pokker om noen skal tro at ps3 er noe annet en juks, bedrag og hype fra kyniske japanere. Herregud for en bedrøvelig gjeng med gledesdrepere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 "Paranoide drittsekker"? vi ser fakta på bordet, Sony har gjort det samme før,om dere er så trangsynte og ikkje innser det så er det greitt. Kan de ikkje heller komme her å lever noen gode in-game filmer snart da? Pokker som eg gleder meg til E3,og presterer de å vise noe tilsvarende in-game så er eg solgt,men eg stoler såpass lite på Sony at eg skal se en person spille det på en PS3. Tror få her inne er redde for at PS3 skal overgår 360,utvikliga skal jo gå framover.Og om Sony ikkje leverer noe bedre begynner eg ihvertfall å lure,tiden de har brukt, extreme hype og CELL meg her og CELL meg der, det MÅ jo bare blir bedre:roll: "Paranoide drittsekker" som oss prøver å dempe forventningene til godtroende personer der ute Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg gleder meg ennå like mye. For jeg vet at ps3 leverer varene. Dessuten trenger jeg en blue-ray spiller i stua. Noen som vet om PS3 leveres med HDMI tilkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå