Polar Pål Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Morsomt å se så mange folk faktisk trur at de første spillene til PS3 vil se slikt ut. Mange vil bli utrolig skuffa i så fall. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 have some faith. 5458553[/snapback] Jeg har det! Når DOOM 3 kom og jeg spilte det på min fx m 6800 ultra pc, var jeg imponert over grafikken. Dette er snart 2 år siden. Ting skjer fort i spillverden 5458602[/snapback] Om ting skjer fort eller ikke, kommer man -ikke- unna at et Radeon 6800 kort ikke kan rendre noe slikt. Unnskyld meg, men hvis du tror det må du være det dummeste individet fra lindesnes til hammerfest. Morsomt å se så mange folk faktisk trur at de første spillene til PS3 vil se slikt ut. Mange vil bli utrolig skuffa i så fall. 5458605[/snapback] Amen. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Morsomt å se så mange folk faktisk trur at de første spillene til PS3 vil se slikt ut. Mange vil bli utrolig skuffa i så fall. 5458605[/snapback] Syns det er morsomt å se folk som i det hele tatt tror PS3 er så kraftig som noen av de gir uttrykk for her. Ser ut som det er fremdeles mange som tror hver enkelt kjerne har 3.2 GHZ, når er bare en samlet kraft på 3.2 GHZ, og for de som ikke har fått det med seg, så har prosessorkraft lite å si. Motorstorm er ikke ingame, det eneste som var "ingame" var techdemoen av Fight Night Round 3, og UE3 engine tech demoen, alt annet er røpt av PS3 utviklere å være juks. Flott måte å skape blest rundt produktet, mange som kom ut og sa "sånn det skal gjøres" etter å ha sett presentasjonen. Men når produktet en gang kommer blir de enormt skuffet i forhold til hva som ble vist 1.5-2 år siden på en E3 messe. Akkurat som med PS2 Det andre som er morsomt er at det virker som at dette skal revolusjon. Har folk fått med seg at Xbox360 er ute? og at på det tekniske er det marginalt som skiller Xbox360 og PS3? PS3 skal visst kort oppsummert være bedre på det grafiske og Xbox360 bedre på det matematiske (AI, beregninger fysikk osv). Xbox360 er også brukervennlig for utviklere hvor PS3 sier å være brukerfiendtlig og dyr å utvikle på. Spør deg selv....Hva er viktigst for deg? Når jeg innså hvor liten forskjellen var mellom Xbox360 og PS3 så kjøpte jeg en 360 med en gang, og lar det være opp til PS3 å greie å imponere meg. Så langt har det ikke skjedd for jeg vet hvordan Sony jobber, og det er med masse glitter og fancy løfter som til syvende og sist ikke blir holdt. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 er det lenge til folk blir lei av å bli lurt av sony sine markedsførere ? ser ut til at mange trofaste ps elskere har glemt alle lovnadene angående ps2 spill,det samme gjør de nå med ps3, folk går fem på enda en gang. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 er det lenge til folk blir lei av å bli lurt av sony sine markedsførere ?ser ut til at mange trofaste ps elskere har glemt alle lovnadene angående ps2 spill,det samme gjør de nå med ps3, folk går fem på enda en gang. 5458714[/snapback] De virker helt klart som den mest hjernevaska fanboy gruppen ja. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 er det lenge til folk blir lei av å bli lurt av sony sine markedsførere ?ser ut til at mange trofaste ps elskere har glemt alle lovnadene angående ps2 spill,det samme gjør de nå med ps3, folk går fem på enda en gang. 5458714[/snapback] De virker helt klart som den mest hjernevaska fanboy gruppen ja. 5458728[/snapback] synd men sant, de svelger alt som kommer ut av sony leiren. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Den som venter vil se. Jeg har valgt å ikke kjøpe 360, og jeg er ikke alene Salget av 360 er ikke til å juble av, spesielt ikke i Japan Men det er noe alle vet. XBox 360 ble dyttet ut på markedet uten å være klar. Den lider for mange sykdommer. Dessuten blir det litt latterlig når den snart skal komme med HD-DVD. Men uansett har xbox360 et år i markedet før ps3 kommer, for at ps3 skal ha innpass må den ta pusten fra de fleste. I den store sammenheng er det nemmelig få som kan sitte med to eller fler konsoller, da de ikke har økonomi til dette. I nisselandet Norge er det mulig, men nå er dette markedet lite interessant. En bydel i New York selger vel like mye som her på berget... Jeg tror ikke Sony tar sjansen på å slippe noe som ikke imponerer enhver. Vi får se om PS3 ikke tar pusten fra oss. Jeg velger å tro det, og påpeker samtidig at jeg ikke er noen Sony fan. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Både fanboy og uvitende Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 motostorm videon er i in-game, og tror at det kan bli bedre også, her er beviset: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Et Radeon 6800 kort hadde -aldri- klart å rendre det der realtime. Så glem det. 5458255[/snapback] Høh? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da er det i tillfelle fra en demo, for pr dags dato er det ingen ferdige spill til ps3.... men hvorfor masa sånn om dette? er jo minst et år til den kommer, og mye kan skje på den tiden, så det eneste er jo bare å vente å se...? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Denne filmsnutten/traileren er da ikke ingame, noe alle opplagte folk kan se. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 motostorm videon er i in-game, og tror at det kan bli bedre også, her er beviset: Hva er det med det bildet som beviser at det er in-game? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 motostorm videon er i in-game, og tror at det kan bli bedre også, her er beviset: 5458901[/snapback] At et bilde har aliasing er ikke et bevis på at det er ekte. Videoer fra 3dstudio max kan også ha aliasing. Et vanlig stillbilde kan få aliasing dersom du komprimerer det feil. Er lei av de elendige forsøkene dine på å påstå at Motorstorm er ingame. At utviklere sier at alt på E3 bortsett fra FN3 og UE3 var fake, det går overhode ikke inn over deg det? Du tar ikke hintet når en utvikler blir spurt om det er ingame så begynner han å snakke rundt grøten? Det er du som kommer til å bli skuffet aller mest, syns synd på det at du rett og slett er så uvitende. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 tenk hvis sony leiren går ut og sier at jordkloden er flat.... Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 motostorm videon er i in-game, og tror at det kan bli bedre også, her er beviset: Hva er det med det bildet som beviser at det er in-game? 5459011[/snapback] se nøye på bildet det er mye aliasing der, og det tyder på det er in-game Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 se nøye på bildet det er mye aliasing der, og det tyder på det er in-game 5459045[/snapback] Les innlegget mitt, der er grunnen til at bildet kan ha aliasing Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 motostorm videon er i in-game, og tror at det kan bli bedre også, her er beviset: Hva er det med det bildet som beviser at det er in-game? 5459011[/snapback] se nøye på bildet det er mye aliasing der, og det tyder på det er in-game 5459045[/snapback] Har sjekket en film av spillet nå. Veldig vanskelig å finne noe som er av bra kvalitet egentlig (mon tro hvorfor?). Uansett, på filmen ser man at f.eks. plassen hvor bildet der ,ikke har aliasing på samme nivå. Mulig filmen er for dårlig til å anslå det. Jeg kan være enig i at noen deler av filmen kan være ingame. Men lengre strekker jeg meg ikke. Som det steder hvor kameraet følger buggyen bak. Hva får får meg til å tro at filmen er CG hovedsaklig? - For flytende framerate for et spill som er på et alfa-kit - Kameraføringen for "perfekt". - COen sa at AI'en er slått av. Javel, hvorfor kjemper bilene mot hverandre da? - Oppførselen til bilene. Reagerer for raskt på endringer i kjørebanen - Vrakdeler flyver i bestemte oppsatte baner. - Alt er FOR perfekt For å overbevise meg at dette faktisk er ingame så kom med en PS3 hit og plugg den inn og vis demoen til meg. Beklager Sony, jeg er ikke dum. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ingenting av det er ingame.... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Den som venter vil se. Jeg har valgt å ikke kjøpe 360, og jeg er ikke alene Salget av 360 er ikke til å juble av, spesielt ikke i Japan Men det er noe alle vet. XBox 360 ble dyttet ut på markedet uten å være klar. Den lider for mange sykdommer. Dessuten blir det litt latterlig når den snart skal komme med HD-DVD. Men uansett har xbox360 et år i markedet før ps3 kommer, for at ps3 skal ha innpass må den ta pusten fra de fleste. I den store sammenheng er det nemmelig få som kan sitte med to eller fler konsoller, da de ikke har økonomi til dette. I nisselandet Norge er det mulig, men nå er dette markedet lite interessant. En bydel i New York selger vel like mye som her på berget... Jeg tror ikke Sony tar sjansen på å slippe noe som ikke imponerer enhver. Vi får se om PS3 ikke tar pusten fra oss. Jeg velger å tro det, og påpeker samtidig at jeg ikke er noen Sony fan. 5458829[/snapback] Først vil jeg si at jeg også ønsker at den demoen var ingame kjørt på endelig PS3. Jeg skal kjøpe PS3 når den kommer. Men, jeg må glemme det en liten stund. Kåre - du er så feilinformert at jeg veit knapt hvor jeg skal begynne... Salget er Xbox360 har vært fantastisk. Problemet har vært at ved en samtidig lansering verden over så har det ikke vært mulig å få nok konsoller ut til butikkene. Alt har vært utsolgt i USA og Europa. Så salget har absolutt vært til å juble av. I Japan går ting tregt og det har neppe overrasket så mange. Til nå har det ikke vært noen titler heller som interesserer det japanske markedet. Hvorvidt Xbox360 noen gang får noen særlig stor del av det Japanske markedet er nok litt usikkert. Barnesykdommer? Hvilke? Denne diskusjonen har jo vært oppe så utrolig mange ganger at du hadde du lest litt mere så hadde fått med at Xbox360 lanseringen har hatt mindre feil enn "normalt" enn ved lansering av slike (data/elektroniske) produkter - ca 3%. Ja, jeg har lest om overoppheting, ødelagte disker (hvor folk ikke har lest eller fulgt manualen i mange tilfeller) osv... Poenget er at hvis de andre 97% hadde ropt og bæljet seg like høyt over at deres konsoll virker perfekt, så hadde disse 3% ikke vært å høre i alt bråket. De som har fubar konsoll lager bråk (og ja, det skal de selvfølgelig gjøre også. Ingen vil ha ødelagt konsoll) og høres veldig godt fordi alle andre ikke skriker og maser om at det er bra. Xbox 360 kommer ikke med HD-DVD spiller. Så der tar du feil. Det man kan få kjøpt senere er en HD-DVD spiller som kan tilkobles 360'n for de som ønsker å bruke 360'n til å se HD-DVD filmer med. Personlig kommer jeg til å kjøpe egen HD-DVD spiller utenom antageligvis hvis HD-DVD formatet tar av. Markedet i Norge lite interessant? Tja. Vi er nok et nisseland ja. Men jeg liker det Microsoft nå har gjort. De har sagt at USA er ikke noe viktigere enn Europa (som vi er en del av faktisk), ligeså så er Japan viktig. Derfor lanserte de hele verden samtidig. Det er mere enn hva Sony, Nintendo og også Microsoft har gjort tidligere. Hvor lang tid bruke PSP for å komme til Europa f.eks? Som en del av det Europeiske markedet er vi viktig nok for Microsoft. Flere konsoller? Dette blir jo et prisspørsmål, men med den prisen som PS3 kan ende med når den kommer med Blueray så er jeg faktisk enig med at folk vil kvie seg for å kjøpe flere konsoller. En ting har vi felles, Kåre, og det er at vi håper at PS3 vil ta pusten fra oss. Det ønsker jeg også av hele mitt hjerte. Jeg vil jo ha de råeste spillopplevelsene jeg også. Jeg er heller ikke fan av noen konsoll, bare fan av gode spill. Men den videoen i starten av tråden? Lykke til... Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå