Gå til innhold

Film: Hva kan vi forvente oss av PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok realtime dette så det er bare å glede seg :dribble:

Motor Storm CEO finally puts the rumors to rest... The E3 trailer footage was realtime running on the PS3 Alpha kits with the 6800 SLI and a slower cell processor. I do have one caveot the AI was turned off to showcase the visuals. Keep in mind the graphics were achieved with a watered down version of the final PS3. Once the final kits are received we should expect the same level of visuals with the final build. To view the entire interview utilize the story link and review the "Game News" section and scroll down to the Motor Storm video. This is great news for the PS3, welcome to the next-gen!

link: http://www.control-freaks.tv/

PS. Du må bla nedover på video listen, for å finne motorstorm

Lenke til kommentar
Dette her skal spilles med ratt koblet med hdmi til min benq 7700. 110" i HD vil blåse fletta av alt annet jeg har prøvd så langt!

Dette er et spill man aldri blir for gammel for :D

5457812[/snapback]

Da blir du skuffet, for ikke f*** om PS3 er kraftig nokk til å vise slik grafikk.

Lenke til kommentar
Er nok realtime dette så det er bare å glede seg  :dribble:

Motor Storm CEO finally puts the rumors to rest... The E3 trailer footage was realtime running on the PS3 Alpha kits with the 6800 SLI and a slower cell processor. I do have one caveot the AI was turned off to showcase the visuals. Keep in mind the graphics were achieved with a watered down version of the final PS3. Once the final kits are received we should expect the same level of visuals with the final build. To view the entire interview utilize the story link and review the "Game News" section and scroll down to the Motor Storm video. This is great news for the PS3, welcome to the next-gen!

link: http://www.control-freaks.tv/

PS. Du må bla nedover på video listen, for å finne motorstorm

5457776[/snapback]

Aldri i verden om en slik hardware kunne vise slike detaljer. Det er bare en film om hvordan utviklerene ønsker at det vil se ut. Nettopp slik EA gjorde med Madden blant annet. Men ble det slik? Nei.

Akkurat det samme gjelder Killzone 2 filmen. Slutt å tro på alt dere blir matet med. Ikke ta alt for god fisk.

Lenke til kommentar
9 kjerner hvor 8 kjører på 3,2?

voldtar det jeg kjenner til av PC'er på markedet i dag

5458013[/snapback]

At det slår de fleste/alle PC'er idag er det ikke tvil om, men det er jo ikke det samme som at det er flere prosessorer som kjører på 3,2 - langtifra.

Lenke til kommentar

Det der fra wikinews er jo direkte feil, ps3 har ikke 8 kjerner som kjører på 3,2, den har ikke 8 kjerner i det hele tatt:

PowerPC-base Core @3.2GHz

• 1 VMX vector unit per core

• 512KB L2 cache

• 7 x SPE @3.2GHz

• 7 x 128b 128 SIMD GPRs

• 7 x 256KB SRAM for SPE

• 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

• total floating point performance: 218 GFLOPS

GPU

• RSX @550MHz

• 1.8 TFLOPS floating point performance

• Full HD (up to 1080p) x 2 channels

• Multi-way programmable parallel pipelines

De tunge løftene gjøres av åtte atskilte prosesseringsenheter, "synergistic processing elements," SPE-er.

For å koble samme disse SPE-ene finnes det en intern buss-struktur kalt Element Interconnect Bus (EIB) som utgjør "ryggraden" i Cell, forteller senioringeniør Scott Clark i IBM.

En SPE er IKKE det samme som en kjerne

Lenke til kommentar
http://en.wikinews.org/wiki/Sony_unveils_Playstation_3

Krafitg nok?

5457967[/snapback]

Nei

5457971[/snapback]

9 kjerner hvor 8 kjører på 3,2?

voldtar det jeg kjenner til av PC'er på markedet i dag (og da snakker jeg om PC'er jeg selv leker med).

5458013[/snapback]

3,2 GHz totalt...

Gi faen nå pre-pubertale unger. Dere kommer til å bli utrolig skuffet hvis Dere tror spilla blir sånn så det der. Et Radeon 6800 kort hadde -aldri- klart å rendre det der realtime.

Så glem det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...