Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kom over denne linken som viser hva vi kan vente oss av Playstation 3 når den kommer Link BAre jeg som syns dette så gromt ut? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ser bra ut det der, har store forventlinger til PS3, håper bare de får inn noen flere spill tittler snart. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Gammel film og ikke ekte. Tror du virkelig spillet var så ferdigutviklet på den tiden filmen ble lansert (mai 2005)? Vent til E3 2006 du... Sony har lurt folk på denne måten før. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Velger å tro den er "ekte" jeg Husker hvordan det var med hl2, og der viste "filmene" seg for å være ekte .D Lenke til kommentar
texaco Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) se tilbake på lanseringen av ps2 .... de kjører samme greia på ps3 . så ikke forvent samme grafikk som på videoen, ihvertfall ikke så tidlig Endret 18. januar 2006 av texaco Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Om den er ekte eller ei så ser det ut som en demo, ikke in-game, så den videoen sier lite uansett.. Har sett det litt for mange ganger at demoer og selve in-game grafikken er totalt annerledes.. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er nok realtime dette så det er bare å glede seg Motor Storm CEO finally puts the rumors to rest... The E3 trailer footage was realtime running on the PS3 Alpha kits with the 6800 SLI and a slower cell processor. I do have one caveot the AI was turned off to showcase the visuals. Keep in mind the graphics were achieved with a watered down version of the final PS3. Once the final kits are received we should expect the same level of visuals with the final build. To view the entire interview utilize the story link and review the "Game News" section and scroll down to the Motor Storm video. This is great news for the PS3, welcome to the next-gen! link: http://www.control-freaks.tv/ PS. Du må bla nedover på video listen, for å finne motorstorm Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Dette her skal spilles med ratt koblet med hdmi til min benq 7700. 110" i HD vil blåse fletta av alt annet jeg har prøvd så langt! Dette er et spill man aldri blir for gammel for Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette her skal spilles med ratt koblet med hdmi til min benq 7700. 110" i HD vil blåse fletta av alt annet jeg har prøvd så langt! Dette er et spill man aldri blir for gammel for 5457812[/snapback] Da blir du skuffet, for ikke f*** om PS3 er kraftig nokk til å vise slik grafikk. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Venter til E3 Messen jeg. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 http://en.wikinews.org/wiki/Sony_unveils_Playstation_3 Krafitg nok? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 http://en.wikinews.org/wiki/Sony_unveils_Playstation_3 Krafitg nok? 5457967[/snapback] Nei Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er nok realtime dette så det er bare å glede seg Motor Storm CEO finally puts the rumors to rest... The E3 trailer footage was realtime running on the PS3 Alpha kits with the 6800 SLI and a slower cell processor. I do have one caveot the AI was turned off to showcase the visuals. Keep in mind the graphics were achieved with a watered down version of the final PS3. Once the final kits are received we should expect the same level of visuals with the final build. To view the entire interview utilize the story link and review the "Game News" section and scroll down to the Motor Storm video. This is great news for the PS3, welcome to the next-gen! link: http://www.control-freaks.tv/ PS. Du må bla nedover på video listen, for å finne motorstorm 5457776[/snapback] Aldri i verden om en slik hardware kunne vise slike detaljer. Det er bare en film om hvordan utviklerene ønsker at det vil se ut. Nettopp slik EA gjorde med Madden blant annet. Men ble det slik? Nei. Akkurat det samme gjelder Killzone 2 filmen. Slutt å tro på alt dere blir matet med. Ikke ta alt for god fisk. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) http://en.wikinews.org/wiki/Sony_unveils_Playstation_3 Krafitg nok? 5457967[/snapback] Nei 5457971[/snapback] 9 kjerner hvor 8 kjører på 3,2? voldtar det jeg kjenner til av PC'er på markedet i dag (og da snakker jeg om PC'er jeg selv leker med). Endret 18. januar 2006 av Kåre Hansen Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 9 kjerner hvor 8 kjører på 3,2? voldtar det jeg kjenner til av PC'er på markedet i dag 5458013[/snapback] At det slår de fleste/alle PC'er idag er det ikke tvil om, men det er jo ikke det samme som at det er flere prosessorer som kjører på 3,2 - langtifra. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det der fra wikinews er jo direkte feil, ps3 har ikke 8 kjerner som kjører på 3,2, den har ikke 8 kjerner i det hele tatt: PowerPC-base Core @3.2GHz • 1 VMX vector unit per core • 512KB L2 cache • 7 x SPE @3.2GHz • 7 x 128b 128 SIMD GPRs • 7 x 256KB SRAM for SPE • 1 of 8 SPEs reserved for redundancy • total floating point performance: 218 GFLOPS GPU • RSX @550MHz • 1.8 TFLOPS floating point performance • Full HD (up to 1080p) x 2 channels • Multi-way programmable parallel pipelines De tunge løftene gjøres av åtte atskilte prosesseringsenheter, "synergistic processing elements," SPE-er. For å koble samme disse SPE-ene finnes det en intern buss-struktur kalt Element Interconnect Bus (EIB) som utgjør "ryggraden" i Cell, forteller senioringeniør Scott Clark i IBM. En SPE er IKKE det samme som en kjerne Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 http://en.wikinews.org/wiki/Sony_unveils_Playstation_3 Krafitg nok? 5457967[/snapback] Nei 5457971[/snapback] 9 kjerner hvor 8 kjører på 3,2? voldtar det jeg kjenner til av PC'er på markedet i dag (og da snakker jeg om PC'er jeg selv leker med). 5458013[/snapback] 3,2 GHz totalt... Gi faen nå pre-pubertale unger. Dere kommer til å bli utrolig skuffet hvis Dere tror spilla blir sånn så det der. Et Radeon 6800 kort hadde -aldri- klart å rendre det der realtime. Så glem det. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Samma F om prosessoreren er så bra eller så bra, poenget er om det kommer noen bra spill. Grafikk/prosessor er ikke alt Angående den filmen, tviler på at den er ekte Endret 18. januar 2006 av Amatour Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 have some faith. 5458553[/snapback] Jeg har det! Når DOOM 3 kom og jeg spilte det på min fx m 6800 ultra pc, var jeg imponert over grafikken. Dette er snart 2 år siden. Ting skjer fort i spillverden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå