abene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Phishingforsøk mot Apple-brukere Svindlere endrer stadig taktikk. Den nye trenden er å fokusere spesielt på Apple-brukere. Datakyndige vil som regel oppdage når de er forsøkt svindlet, men det er svært mange som slett ikke tenker på dette. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg tror det er på tide med ei massiv kampanje for å opplyse folk om farene. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så artikkelen sier rett og slett at Apple-brukere er dummere enn andre PC-brukere? Tvert imot vil jeg si at windows-brukere generelt sett er de dummeste og som har lettest for å falle for et phishing/spoofing-forsøk. Oss linux-brukere, derimot... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ..ja, vi er «steike hakkanes toillat» (men så har vi et sikkert, virusfritt og gratis OS i retur). Anyway, jeg stoler ikke en døyt på emails jeg får, spesielt fra «banken min». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå