tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 http://itavisen.no/art/1298811.html Party party! Selv om det seff kommer til å bli en stund til dette blir allmen teknologi, så er det hvertfall godt å se at det kommer noe nytt på det området. Syns harddisken ikke har forandra seg mye de siste åra. (Jada, bortsett fra lagringskapasiteten da... men dagens HD'er blir jo bare småtteri i forhold uansett.) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jaja. Noldusfirmaet Opticom har jo snakket om dette i flere år uten at de har klart å komme med et eneste produkt. Men gründerne har jo blitt rike.. Hørte også at IBM og Sony holder på å utvikle den sammeteknologien. Det må være stilig med 10 Tb lagringsplass i laptoppen om ti år. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Joda, Men det var gammel nyhet Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Ok, beklager så mye, deres vranghet. Skal aldri skje igjen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: tunefish skrev (2002-09-11 20:59):Ok, beklager så mye, deres vranghet.Skal aldri skje igjen. Nåja det var ikke sånt ment tunefish, Men eg for mail fra dem derfor er det gmmelt nytt, Men det er mangen som sikker ikke vet det. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 men jeg irriterer meg gønn... hvorfor kan de ikke bare begynne å produserer de brikkene? de kommer jo til å bli en STOR sleger nesten uansett pris!!! ...hadde ikke du betalt 5 000-10 000 for 10TB på laptoppen? eller for ikke å snakke om digitalkameraet og mp3spilleren... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 men jeg irriterer meg gønn... hvorfor kan de ikke bare begynne å produserer de brikkene? de kommer jo til å bli en STOR sleger nesten uansett pris!!! ...hadde ikke du betalt 5 000-10 000 for 10TB på laptoppen? eller for ikke å snakke om digitalkameraet og mp3spilleren... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 I know... Frustrerende å vite at teknologien er der ute men at vi ikke får nytte av den... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Eneste problemet må vel være at en slik brikke i dag kommer sikkert til å koste 10 millioner kroner. For nå er det vel bare på utviklingsstadiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå