fishlake Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Kikket litt på finalebildene, og la merke til en rar "refleks" til høyre for personen. Den starter i nakkehøyde og går litt inn i genseren i nedre kant. Noen som vet hva det kan være? Edit: Greit å nevne at det er vinnerbildet jeg sikter til Endret 18. januar 2006 av fishlake Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hvilke bilde er det du mener? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Da regner jeg med at det er meg du sikter til. Er klar over den røde stripen og har senere fjernet den i PS. Refleksen kommer nok av at bildet er tatt i retning sola. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 er det et usynelig bilde eg ikkje har merket her eller? Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Da regner jeg med at det er meg du sikter til.Er klar over den røde stripen og har senere fjernet den i PS. Refleksen kommer nok av at bildet er tatt i retning sola. 5480963[/snapback] Mistenkte det, men så ingen ting i bildet som skulle gi en slik refleks. Fantastisk lys forresten. Bildet ser "kornet" ut - høy ISO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå