Christian86 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei, hadde problemer med netcom og sms. Det ble bedre etter å ha fått en kode fra en her på forumet, men nå viser det seg at enkelte nr får "sending mislyktes" uansett. Meldinger jeg sender fra webben osv kommer gjennom til personen, men ikke fra mobilen min. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hmm, kan jo være mye rart. Men du kan jo alltids prøve et par ting... Sjekk dekning (teit, men grei å ta med, sendere kan være nede). Sjekk at du ikke prøver å sende sms gjennom gprs (riktignok ville du ikke klart å sende noen sms da). Dobbeltsjekk at telefonnummeret er riktig skrevet opp. Slå av og på telefonen (jepp, det kan gjøre underverk!). Forsøk sim i en kompis telefon, og se om du fremdeles får "sending mislyktes". Da vet du om det er telefon eller nettet. Kanskje litt teite forslag, men man vet aldri Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Går sms'ene på tvers av nettverk? Kan være feil på routingen av sms'ene... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Går sms'ene på tvers av nettverk? Kan være feil på routingen av sms'ene... 5481997[/snapback] problemet løste seg etter noen samtaler med netcom. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke da. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 problemet løste seg etter noen samtaler med netcom. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke da. 5482398[/snapback] De resatte vel SMS-tjenesten i abonnementet ditt... Noen ganger må man reboote, ref. Windows -snubbel Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Sjekk at du ikke prøver å sende sms gjennom gprs (riktignok ville du ikke klart å sende noen sms da). Hvordan sjekker jeg om min SE k750 prøver å sende som gprs? Finner ikke det valget i noen menyer. Har ikke fått til å sende noen sms`er etter jeg fikk nytt sim-kort... Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 innstillinger-kommunikasjon-datakommunikasjon-SMStilgang Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 innstillinger-kommunikasjon-datakommunikasjon-SMStilgang 5582888[/snapback] Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå