Gå til innhold

Lyden min forsvinner!

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med lyden min (på pcen). Lyden bare plutselig forsvinner og kommer ikke tilbake før jeg har logga av og på i windows, skjer for det meste i wow men hender andre ganger også. Og det er JÆVLIG irriterende å måtte logge av og på hele tiden. Når lyden forsvinner setter også winamp* seg i pause og nekter å gå til bake til å spille musikk. (mens wmp fortsetter å spille sangen enda jeg ikke hører den) Noen som vet hva jeg kan gjøre ? for jeg begynner å bli lei :wallbash:

*redigerte den

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde prøvd å avinstallere alt av lydrivere, og installert det på nytt, eventuellt lasta ned nyeste driverne til lydkortet.

Bruker du onboard lydkort, eller har du kjøpt ett eget? hvis du ikke bruker onboard, så er det viktig å disable det, så det ikke blir no krøll :)

lykke til

Mvh Proppendizzle

Lenke til kommentar
jeg hadde prøvd å avinstallere alt av lydrivere, og installert det på nytt, eventuellt lasta ned nyeste driverne til lydkortet.

Bruker du onboard lydkort, eller har du kjøpt ett eget? hvis du ikke bruker onboard, så er det viktig å disable det, så det ikke blir no krøll :)

lykke til

Mvh Proppendizzle

5458184[/snapback]

*Prøve på* takk for tipsene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...