johna Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Noen som har testa VIA-CPU'er? De er jo sucko, det vet jeg, men har en 3.Pc her som fadern bruker, den har en Celeron 667mhz@950 som har hompa å gått i noen år. Tenkte kanskje kjøpe en VIA til den for å gjøre den litt stillere. Er 933mhzVIA'n bedre enn Celeronen? eller skiller det lite? Hadde vært litt kult å prøvd fikse en stum pc til han. :smile: Kom med erfaringer eller Viten.. Lenke til kommentar
muv Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 det er jo en test på hw.no. virker som den er dårlig i forhold til celeron... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hadde en via C3 866mhz i en shuttle Barebone sv24, prosessoren er megadigg til nett, tekstbehandling, musikkavspilling, video (divx) hadde den problemer med (hakket litt) og cpu-bruk 100%. Videre er den ubrukelig til video og lyd-manipulering som å rippe til ogg eller mp3, det tar dritlang tid, eks. rippa en cd på en time, mens den andre pcen min med amd xp 1600 brukte 7 til 10 minutter på samma skiva.., med denne på hovedkortet er du godt på vei til en lydløs og billig pc. [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-09-11 20:08 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det eneste positive med den cpuen er vel at den er lydløs pga den ikke trenger vifte. Men man har jo som oftest oxo en haug med andre vifter i tillegg i maskina så jeg ville ikke anbefale å kjøpe den. Men det er jo ditt valg. Lenke til kommentar
johna Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hva med klokking? hehe.. Fikk du presset noen hertzer til ut av den? :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 20:07, tunefish skrev:Det eneste positive med den cpuen er vel at den er lydløs pga den ikke trenger vifte.Men man har jo som oftest oxo en haug med andre vifter i tillegg i maskina så jeg ville ikke anbefale å kjøpe den. Men det er jo ditt valg. det er vel bare å hive ut de andre viftene i kabinettet også. med unntak av psu vifta som kan moddes til 7V forresten så fikk jeg ikke klokket den, hovedkortet tillot ikke det (tror jeg) [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-09-11 20:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå