andeik Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 På Fredag var jeg hovedarrangør av en hip hop konsert og fikk tatt en god del bilder. Hva synes dere om ett av bildene jeg har lagt ved? Lenke til kommentar
andeik Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Kan det være pga. av sterkt scenelys og ISO på 1600? Eller er det feil innstilling i kamera? Jeg tror lukkertiden var på 35. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Synd personen i front dekker til sine egne øyne. Når det gjelder bilder av personer er øynene gjerne det første man leter etter, og de bør som regel være med. Ellers relativt godt komponert og balansert. Støy eller "skurr", hva nå enn det er, er ikke et problem. Mulig det er litt kraftig komprimert, men jeg kan ikke si noe sikkert på denne skjermen. Lenke til kommentar
kak Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Min første tanke var også at jeg ikke ser ansiktet/øynene til personen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Armen er nok det største minuset her, men det er også for mye luft bak dj'en, og for lite luft foran den bakkerste mc'en. Det skaper dårlig ballanse i bildet, og ingen retning. Ellers er det ingeting galt med innstillingene som sådan. Du har tynt kamera for alt det kan levere under slike forhold. Uten lyssterk optikk må du nødvendigvis ende opp med iso 1600. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg syntes bildet var bra jeg, merker en skikkelig dyphet i bildet Endret 21. januar 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå