pxK Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Andre gang jeg poster det her. noen som vet hvordan jeg order dette irrterende problemet?? har det i noen spill som jeg gjerne ville spille gjennom. Som dere ser på bildet, så er detaljer rare. noen som vet hva som er feil? Endret 8. mars 2006 av PoG Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du må oppdater spillet. Søk etter patch for far cry. Typisk problem for Nyere grafikkort. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 har samme feil på guild wars Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvilken drivere bruker du? orginale eller Omega o.l? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Hvilken drivere bruker du? orginale eller Omega o.l? 5457005[/snapback] har en geforce 7800gtx og de nyeste driveran. force ware tror jeg. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Anbefaler at du prøver denne. NVIDIA NGO Optimized Driver 1.8212 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja selfølgelig er det virusfritt, dessuten jeg er betatester der så kan garrantere deg at det er fritt for spyware og virus Lenke til kommentar
brazir Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) virus fri? 5457092[/snapback] Paranoid? :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Endret 18. januar 2006 av brazir Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 hehe,nja litt. en hdd crasha igår på grunn av virus. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ja selfølgelig er det virusfritt, dessuten jeg er betatester der så kan garrantere deg at det er fritt for spyware og virus 5457096[/snapback] okei,thx *EDIT* det funket ikke. har enda samme problem. Endret 18. januar 2006 av PoG Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvilken versjon av farcry er det du har? 1.33 er den nyeste versjonen som er ute. Jeg har snakked med de andre som tester driveren og de har ikke dette problemet Du bør oppdatere FarCry og Guildwars vist du ikke allerede har gjort dette, Hvilken Directx versjon er det du har? gå i kjør menyen og skriv dxdiag og trykk enter, står der ikke at versjonen er 9.0c så oppdater directx. du har heller ikke sagt noe om hvilken windows versjon du har (antar at du har XP) har du XP (Home/Pro) SP2 så har du også Directx 9.0c Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hvilken versjon av farcry er det du har? 1.33 er den nyeste versjonen som er ute. Jeg har snakked med de andre som tester driveren og de har ikke dette problemet Du bør oppdatere FarCry og Guildwars vist du ikke allerede har gjort dette, Hvilken Directx versjon er det du har? gå i kjør menyen og skriv dxdiag og trykk enter, står der ikke at versjonen er 9.0c så oppdater directx. du har heller ikke sagt noe om hvilken windows versjon du har (antar at du har XP) har du XP (Home/Pro) SP2 så har du også Directx 9.0c 5463029[/snapback] 1. installert rett fra cd'en. har ikke orket å oppdatere. (siden jeg har treg nett) 2. guildwars er jo auto update er det ikke? vis ikke, hvor laster jeg ned update? 3. har xp pro sp2 = også 9.0c kansje det er bug på skjermkortene? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Update, ny bilde som dere ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå