Gå til innhold

Unødvendige poster?

Anbefalte innlegg

Slik som denne, tenker du?

Vel... vi får se.

Syns bare at det har blitt så utrolig mange "kom og se på min maskin-poster for tida".

Ikke bare bruker de 30 linjer i signaturen for å brife med specs, de lager egne _poster_ for å vise fram sin stolthet.

Lurte bare på om det bare var meg som syns sånne poster er totalt uinteressante?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-11 19:46, Corn skrev:

Jeg synes ikke de er uintressante, men jeg synes du hører hjemme i offtopic->annet

Mente du å skrive "Du" eller "De" ?

Tror hvertfall at jeg har klart å poste i rette kategori, hvis d var d du sikta til.

Dette er jo en tilbakemelding på hvordan jeg oppfatter forumet og dets brukere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-11 19:46, namelezz skrev:

Jeg er helt enig i at dette er unødvendig. Det vil si, noen ønsker jo hjelp for å vite om delene passer sammen, men sånne briefe poster kan vi klare oss uten etter min mening.

du er jo moderator, hvorfor sletter du ikke bare alle "brife-postene" da?

eller er det alt for mange av dem?

Lenke til kommentar

Quote:

du er jo moderator, hvorfor sletter du ikke bare alle "brife-postene" da?

eller er det alt for mange av dem?

Står ikke direkte noe om dette i retningslinjene såvidt jeg har sett (med mindre det skal kategoriseres som spam), så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal behandle disse postene. Personlig synes jeg de er fryktelige, men det er jo tydlig at enkelte andre ikke føler det samme. Hvis jeg skal stenge disse fordi jeg ikke liker dette blir det garantert protester fra misfornøyde forum brukere. Jeg skal ta det opp med de andre.

Lenke til kommentar

synes "briefe postene" som dere kaller dem er helt ok jeg, og det er på ingen måte off topic. De er "annet om data" :smile: Mye av det dere kaller "briefe poster" er også "er det kjente HW konflikter i dette systemer jeg har tenkt å kjøpe og har dere bedre forslag til HW". Ikke alle på forumet er spesielt flinke i data og det kan nok være greit for mange å få den lille bekreftelsen på at sakene passer godt sammen :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-11 19:53, tunefish skrev:

Mente du å skrive "Du" eller "De" ?

Mente seff de, takk for at du forstod :smile:

Quote:

Den 2002-09-11 21:09, Anders Leipsland skrev:

synes "briefe postene" som dere kaller dem er helt ok jeg, og det er på ingen måte off topic. De er "annet om data" :smile:

Når jeg tenker meg om så hører de jo ikke hjemme i offtopic, men jeg er motstander av annet om data :smile:

Jeg vil i alle fall ikke at det skal åpnes en egen "mitt system" tråd heller.

Da får de vel bare høre hjemme i annet om data da..

Lenke til kommentar

Som svar til Anders Leipslands post:

Joda, så lenge det har relatert til et spørsmål eller rop om hjelp osv, så skal jeg selvsagt ikke hindre dem. Men det er jo litt for tydelig å se at det veldig ofte ikke er det som er motivet...

[ Denne Melding var redigert av: tunefish på 2002-09-12 00:22 ]

Lenke til kommentar

Er det ikke bare til å ignorere de postene da....? :roll:

Det er mange poster her som er av liten/ingen interesse, men det er en individuell sak.

Om noen absolutt må briefe så la dem få lov til det. Det er ikke alle som har råd til p kjøre rundt i Porsche og vise seg frem. Så da kan de få lov til å briefe med en liten pc isteden :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...