LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har tenkt å starte et plateselskap for å så ta Norge ved storm ved å kjøpe opp singlene til mine egne artister. Siden samtlige singler fra selskapet havner på VG-lista topp-20 så vil artistene få økt presseomtale og dermed større salg. Snøballeffekt er en fantastisk ting. Slenger med et bilde av meg selv slik at dere gjenkjenner meg når bildet mitt står i avisen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil utrydde alle fugler. Stygge ekle greier med vinger og fjær er ikke fint, de er ekle. I samme slengen ryker myggen helt sikkert med, da har ikke de noen oppgaver i livet lenger, og kaster derfor inn håndklet (logisk nok). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) *host* 5459557[/snapback] Endret 18. januar 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har ingen onde planer. Men isbjørnene har! De planlegger verdensherredømme! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg skal utrydde måkene (skal finne opp et fly som har motorer som er spesiallaget for å suge opp måker). Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Brenn i helvete alle hybelkaniner! Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg og kompisen min har en ond plan om å utrydde alle fjortizer. Har allerede dannet en organisasjon.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg og kompisen min har en ond plan om å utrydde alle fjortizer. Har allerede dannet en organisasjon.. 5461957[/snapback] Send en melding hvis organisasjonen vokser seg stor. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har vel vervet ca 10 stk på 2 dager, så hvem vet... Men utvalget er jo litt begrenset, da vi ikke kan ha med folk som er fjortizer selv=P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg blir med på å ytrydde "fjortiser" Selv er jeg også overbevist om at isbjørner prøver å ta over jorda. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også være med i organisasjonen Dritt lei alle de zzzzzzz'ene Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Musene og Delfinene gir dere aldri lov til å ta over jorda, tror ikke de liker isbjørn så godt heller Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Slettet innlegget. Feilpostet. Endret 19. januar 2006 av CastorFiber Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Slettet innlegget. Feilpostet. Endret 19. januar 2006 av CastorFiber Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg og en venn skal starte Hagepariet der 10% av alle inntekter går til plenklippere (Dette gjelder selfølgelig ikke plenklippere), det skal komme mange nye lover som at traktor skal være påbudt. Og alle må ha mye plen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg og kompisen min har en ond plan om å utrydde alle fjortizer. Har allerede dannet en organisasjon.. 5461957[/snapback] Rekrutterer dere på blink da eller? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Synes dere skal være snille med fjortissene.... Hvem skal vi ellers filme gjøre teite ting på fylla sånn at vi har noe å le av? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Min onde plan for Norges utvikling: 1: Vi bruker Telemarksbataljonen til å gjøre alle samene om til slaver. 2: Så tvinger vi dem til å grave ut diamanter og annet edelt metal i nord-Norge. 3: Så sprenger vi hele vestlandet av, slik at vestlandet blir en øy. 4: Denne øyen fester vi noen store "vifter" slik at vi kan forflytte oss. 5: Så okkuperer vi Svergie og Finnland. Det gjør vi ved at vi truer med at USA kommer å tar de. 6: Så lager vi et gigantisk gjerde rundt Finnland og stenger oss ute fra resten av verden. 7: Så lager vi atom-reaktorer, med felles kunnskap fra Finnland og Sverige. 8: Så bruker vi et lignende budskap som George W. Bush fikk :" Jeg fikk et kall fra Gud, å han sa drep alle som er en fare for sammfunnet" og truer med å sende våre atom-missiler mot alle andre verdens land. 9: De som ikke underkastes oss, sprenger vi til der peppers gror. 10: Alt dette blir finnasiert av alle edelmetalene som vi finner i nord Norge. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Min onde plan: Jeg betaler en uteligger for å drepe hele kongefamilien og alle i hele slekta. Så har vi ingen konge og det må finnes en ny en og det blir da kanskje mest rett å finne en president. Måten jeg skal bli president på er å i skjul fuske med stemmene så jeg vinner valget. Mens jeg har makta sender jeg millitæret til noen fattige afrikanske land som er rike på olje og andre ting. Norge blir verdens rikeste land og har det mest moderne, største og beste forsvaret i verden. Jeg kjøper meg en øy et sted ingen visste fantes engang og styrer landa mine derifra. Jeg starter Frøken Norge konkurranse hvert år og alle de pene jentene blir tatt med til min øy hvor jeg er det eneste hannkjønnet å se. Eneste lovene som finnes der skal være: Ikke lov å drepe eller slå og det er forbudt med klær! Jaja, tåpelig men det er min drøm hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå