Gå til innhold

Maxtor One touch installasjons problem


Anbefalte innlegg

Hei, nettopp kjøpt meg en Maxtor One touch ll Usb/Fw 300GB harddisk. Jeg får følgende feilmelding når jeg skal installere programmvaren. Etter reboot kommer følgende melding.

 

 

Common Language Runtime debugging services

 

"RetroExpress.exe – Common Language Runtime Debugging Service" "Application has generated an exception that could not be handled".

 

Programmet avsluttes og lar seg ikke installere.

 

RetroExpress er en del av softwaren til Maxtor One touch hardisken.

 

Jeg har vært i kontakt med Maxtor.com support, og de nevner det kan kanskje ha noe med net.framework å gjøre, eller kanskje et virus eller spyware program, men de kan ikke gi meg noen ekstakt løsning.

 

Er det noen her som har erfart noe lignende eller har noen forslag til løsning?

 

Jeg har en Dell Inspiron 8200, laptop som jeg kjører WinXP Pro SP 2 på, med 512Mb minne. Og Microsoft .NET 1.1 servicepack 1.

Endret av Speedbird
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger du software for å bruke hd-enn ?

Er det ikke bare "Plug & Play".

 

Er Hvertfall slik i WinXP. =)

 

Ha ein fin dag.

5457167[/snapback]

 

 

Jeg fulgte ditt råd og formaterte den wed hjelp ax XP, og nå funker den. :-)

Litt synd at programvaren som fulgte med, lager så mye krøll, man får jo ikke bruke de automatiske "One touch" back up funksjonene i den da.

 

Jeg har Norton Ghost backup i tillegg da, så jeg bruker den.

 

Takk for tipset, låste meg fast i den medfølgende programvaren.

:thumbup:

Endret av Speedbird
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...