tjott Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er det noen som har gamle Tekno cd'er liggende å slenge? Du vet de cd'ene som fulgte med det nå nedlagte datamagasinet Tekno som også er kjent som Tekno Games. Jeg er på jakt etter disse cd'ene. Ta kontakt Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ja eg har noen av de ja Lenke til kommentar
tjott Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 kjempe Funker de? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 mener det ja har ikke brukt de siden gud vet når Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tror også jeg har noen sånne.. vet ikke hvor mange. Hva skal du med dem? Lenke til kommentar
tjott Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 hehe. kan skjønne at du lurer på hva jeg skal med dem. Nostalgien tok meg her om dagen og jeg begynte å lete etter mine. abbonerte på tekno da det fantes, men alle cd'ene forsvant i et flyttelass en gang. Er i hovedsak på jakt etter en s3m sang som ligger på en av de. fra tiden da Mod4Win var det hotteste musikkprogrammet. Dessuten samler jeg på gamle cd'er. Har mye gamle spill og programmer på gamle cd'er i "mint" condition. original Windows 95 SE cd med SP1 for Win95 cd og med tilhørende instruksjonsbok er øverst på hylla. Også som ny Av spill er det Full Throttle og det første Command & Conquer som deler førsteplassen blant klassikere. Så.......hvis dere er villig til å gi slipp på tekno cd'ene så tar jeg i mot med åpne armer :D:D Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hmm.. fant bare 8 stk.. Når startet de med det bladet? Fant cd nr 1 fra 1995.. må vel nesten være det første, eller? Lenke til kommentar
tjott Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Husker ikke hvilket som var det første. Finner ikke noe om det på nettet heller. Men skal du ha noe for cd'ene? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har forsatt CD'n med vinnerene fra musikkkonkuransen de hadde 98. Hører faktisk litt på den med jevne mellomrom, hobbymusikk eller ikke mye av det er fett. Synd bladet ble til et reinspikka gamingblad though... (og døde etterhvert? Jeg har i hvertfall ikke sett noe til det...) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har endel xm, it og s3m filer, lager musikk selv i it format selv fremdeles, dog de er litt mer avanserte enn det opprinnelig tilsa. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har nummer. 2, nr. 3, nr. 5 pluss CD'n med vinnerene fra musikkkonkuransen de hadde 98. Problemet er bare at alle platene fungerer dårlig, og er full av riper. Lenke til kommentar
tjott Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 det kom 2 cd'er fra tekno med musikk. har begge. Hører på dem av og til tekno døde ut ja. ble kjøpt opp og lagt ned av et eller annet stort magasin. husker ikke hvilket....tror kanskje det va pcplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå