furiouseagle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har akkurat fått en flott ferietur ferdigredigert i pinacle studio 8, og ønsker nå å lage en DVD av produktet for å distrubuere dette til venner... Problemet mitt nå er at filen er for stor for en DVD, og jeg har helle ikke fått laget meg menyer o.l som hører en DVD til. Noen tips om programmer og hva jeg kan gjøre for å realisere filmen min? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har du lagra som DV AVI? Fila vil verte mykje mindre når du konverterer til DVD-formatet (MPEG2), so med mindre den er fleire timar lang, skal det ikkje vere noko stort problem. Det finst ein del program som kan lage menyar (kan ikkje Studio 8?), og det finst ein del trådar som nemner nokre: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=510899 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=436156 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=471848 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=437521 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423860 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=418484 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=365190 Det enklaste, om du har Nero Vision/Vision Express, er å bruke det. Adobe Encore vert nemnt fleire gonger. 30-dagers prøveversjon kan lastast ned her. Ulead har eit program som det sikkert finst ein demoversjon av, på http://www.ulead.com/. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det finst ein del program som kan lage menyar (kan ikkje Studio 8?)[/url]. 5456771[/snapback] Menyer går fint i Studio 8. Har brukt det selv en del. En kan velge å brenne direkte til dvd og filene får da .vob format. Blir det ikke plass på én dvd er det vel ikke annet alternativ enn å lage det som flere prosjekter som brennes på flere dvd-er. Forutsatt at en ikke vil redusere kvaliteten merkbart. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis du har lagret filmen som dv.avi så blir det ca 13gb. for 1 time video, dette får du plass til på en dvd fordi filene blir komprimert til mpg2. Du kan også lage menyer veldig enkelt i studio Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg eksporterer filmen som en avi fil fra Premiere. Så konverterer jeg den til dvd format med Canopus procoder, noe som gir meg mulighet til å bestemme komprimering osv. på en god måte Så bruker jeg ulead DVD-workshop til å lage menyer etc. Med canopus kan du krympe filene ganske mye uten særlig kvalitetstap, noe som gjør det mulig å ha veldig lange filmer på en en DVD, evt. mange filmer på en plate Tommy Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du kan jo eventuellt skaffe deg en dual-layer DVDbrenner. Da kan du jo brenne rundt 9 GB. Dual-layer brennere er ganske billige for tiden. Denne brenneren fra Nec har fått kun gode tilbakemeldinger og fåes for 325,- hos PS Data. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da enklaste du gjere er å importere filmen i movie maker. Du legg filmen ned i tidslinja og trykker lag film. Då tar du beste tilpasning ved 4.7 gb. Risikerer å miste litt kvalitet, men det er ikkje masse. Eg gjer det litt, og det fungerar greit. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Men då WMM ikkje kan eksportere i DVD-format, er det heilt meiningslaust å gjere det, med mindre ein skal sikkerheitskopiere filmen på ein data-DVD. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Viss han lage filmen i pinnacle studio som avi eller mpg så er jo ikkje det et problem...!?? Er jo utrulig unødvendig å lagre filmen som dvd frå studio. Eg hadde eksportert han frå studio som avi fil for å så importert han i movie maker, og gjort som eg sist sa. Så brent fila som dvd i Nero e.l. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er jo mykje enklare å brenne som DVD direkte frå Studio, då det er mogeleg. Det du (tydelegvis) ikkje er klar over, er at for å lage ein DVD som kan spelast av i vanlege DVD-spelarar, so må videoen konverterast til DVD-kompatibelt format, og det er ikkje WMV. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Da DU tydeligvis ikkje e klar øve er at i nero så har du alternative ''brenn en film cd/dvd''! Då ser du an i dvd spelaren! I nero så konvertere an alle format te dvd formatet! REVOLUSJON! nei. Endret 18. januar 2006 av sindreandal Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sjølvsagt er eg klar over det. I Burning Room kan ein lage VCD/SVCD (trur eg) eller ein kan brenne ferdiglaga DVDar. Det vil seie ei mappe som heiter "VIDEO_TS" og inneheld ei form for MPEG2-filer (med filetternamnet .vob) og nokre andre typar filer, som utgjer den mappestrukturen ein må ha på ein DVD for å spele den av i ein DVD-spelar. Har du Nero Vision eller Vision Express, kan du konvertere filer til MPEG2 og lage denne mappestrukturen med det. Men tilbake til hovudpoenget mitt: Det har ingenting å seie kva storleik det er på AVI-fila ein eksporterer frå Studio, og det vil ikkje hjelpe å lage ei fil på 4,7GB i WMM, då den vil verte i Windows Media. I begge tilfelle må fila konverterast på nytt, til DVD-formatet, som tek opp mykje mindre plass enn DV AVI. Difor er det ikkje noko grunn til å gå via WMM, då ein berre mister kvalitet. Det beste er å anten brenne til DVD direkte frå Studio (om det er det in nyttar) eller eksportere som DV AVI, for å gjere den konverteringa i eit anna program. Og ein ting til: Er jo utrulig unødvendig å lagre filmen som dvd frå studio. Berre lurte på kvifor den enklaste måten er unødvendig... Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Tusen takk for alle svar! Det setter jeg kjempe pris på... Skal prøve meg fram i morgen, så får vi ser hvordan det går! En god film dette, så den må komme på DVD slik at folket kan få se den! Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sjølvsagt er eg klar over det. I Burning Room kan ein lage VCD/SVCD (trur eg) eller ein kan brenne ferdiglaga DVDar. Det vil seie ei mappe som heiter "VIDEO_TS" og inneheld ei form for MPEG2-filer (med filetternamnet .vob) og nokre andre typar filer, som utgjer den mappestrukturen ein må ha på ein DVD for å spele den av i ein DVD-spelar. Har du Nero Vision eller Vision Express, kan du konvertere filer til MPEG2 og lage denne mappestrukturen med det. Men tilbake til hovudpoenget mitt: Det har ingenting å seie kva storleik det er på AVI-fila ein eksporterer frå Studio, og det vil ikkje hjelpe å lage ei fil på 4,7GB i WMM, då den vil verte i Windows Media. I begge tilfelle må fila konverterast på nytt, til DVD-formatet, som tek opp mykje mindre plass enn DV AVI. Difor er det ikkje noko grunn til å gå via WMM, då ein berre mister kvalitet. Det beste er å anten brenne til DVD direkte frå Studio (om det er det in nyttar) eller eksportere som DV AVI, for å gjere den konverteringa i eit anna program. Og ein ting til: Er jo utrulig unødvendig å lagre filmen som dvd frå studio. Berre lurte på kvifor den enklaste måten er unødvendig... 5460528[/snapback] Kan henda eg e heil på jordet, men va ikkje heila meiningo med denne tråden at han ikkje fekk filmen innpå ei dvd plate? Nyttar jo lite å brenne den i studio når filmen er på 13 gb Lenke til kommentar
magneska Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hm! Det er vel kanskje DVD AVI fila som er på 13 GB? Som icanus tidligere har nevnt så tar vel DVD formatet som er gangbart på en DVD spiller mye mindre plass? Jeg bruker i hvert fall Pinnacle Studio til å brenne DVDer fra DVD AVI, og det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kan henda eg e heil på jordet, men va ikkje heila meiningo med denne tråden at han ikkje fekk filmen innpå ei dvd plate? Nyttar jo lite å brenne den i studio når filmen er på 13 gb Som magneska sa, DV AVI er 13GB/time, men når det vert konvertert til DVD-format, tek det mykje mindre plass. Du kan vel få nesten to timar video inn på ein vanleg DVD, utan altfor mykje kvalitetstap. Eg sa forresten noko av det same i innlegget du siterte:Det har ingenting å seie kva storleik det er på AVI-fila ein eksporterer frå Studio, og det vil ikkje hjelpe å lage ei fil på 4,7GB i WMM, då den vil verte i Windows Media. I begge tilfelle må fila konverterast på nytt, til DVD-formatet, som tek opp mykje mindre plass enn DV AVI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå