Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Sjekk denn saker her. Den må være alles drøm på en kjedelig flytur eller bare når man kjeder livet av seg. Gleder meg til en skikkelig test av denn. Kanskje her på HW.no?!?! hint hint :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Drømte om denne selv for senest noen halvtimer siden Hadde jeg ikke nettopp kjøpt ny pc så hadde jeg investert i en slik Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ikke dum den der, men rimelig tai pris på den. Hadde hatt mer bruk for en uten skjerm, større harddisk og med tv-ut. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 enig, hvem gidder vel å se på en 4" skjerm i 2 timer når de skal se en film? hadde den hatt tv-out eller støtte for vga-ut hadde den vert yppelig. men det hadde hjulpet med 40Gb HD og litt rimligere pris også ja... :smile: Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hvis jeg skjønte det riktig har den tv ut støtte og man kan se filmer ut på tv! "Filmtitting Men la oss bare svare på det åpenbare spørsmålet først: kan man fylle opp Jukeboxen med DivX-filmer, og vise de frem på et hvilket som helst TV-apparat? Svaret er et ja, men med enkelte forbehold. Så er det bare å koble Jukeboxen til en TV eller projektor ved hjelp av medfølgende komposittkabel (SCART-overgang ligger også i esken). Videokvaliteten blir en smule kornete, men i det store og hele er Jukebox/TV-kombinasjonen akseptabel for avslappet filmtitting." Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 yes har venta på den lenge den skal jeg ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå