El Netzor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 NICE! Ble mye finere enn jeg hadde trodd! Digg kabinett! Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ser veldig godkjent ut Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 NICE! Ble mye finere enn jeg hadde trodd! Digg kabinett! 5611553[/snapback] Akkurat hva jeg synes, først syntes jeg det så uglybuggly ut med sort og rødt, men det ser ikke så verst ut nå. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tja, lakkeringen var bra den men kabinettet likte jeg ikke. Og den fronten var grufull! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 NICE...Good work Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Tja, lakkeringen var bra den men kabinettet likte jeg ikke. Og den fronten var grufull! 5616256[/snapback] Hva var det du ikke likte med den? setter pris på tilbakemeldinger, men helst med utbedringsforslag i samme slengen.. ellers, takk til all GOD respons. takk igjen. slikt varmer et ganske ferskt moddehjerte. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva var det du ikke likte med den? 5618841[/snapback] Tja, b.l.a. så er den så er det jo ingen symetriske linjer i den. ikke mange i alle fall. Selv om den var stygg før du lakkerte den så syns jeg den fortsat er stygg etter lakkeringen! Og det er jo bare for ingen grunn det er mye å jobbe med på et q-tec kabinett da, ser du et bilde av det før det skal moddes er det første jeg tenker på ny front! så ville jeg sparklet igjen det hullet i døra som er beregnet til å åpne døra, pluss de der hullene på baksiden også. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er jo ikke direkte stygt da ;p Men lakkeringen av dvd spillerene var ikke særlig, men syns resten var greit, ser det ut som=) Og en ting til: [OT-mode]Du har for lang sigg Max 4 linjer![/OT-mode] Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Altså der skal jeg være enig med deg, de dvd'ene mangler noen strøk lakk ja. Åjoda fronten er ikke pen øyvind Endret 17. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Altså der skal jeg være enig med deg, de dvd'ene mangler noen strøk lakk ja. Åjoda fronten er ikke pen øyvind 5619151[/snapback] Hehe Bare på grunn av den greia nederst?;p Nesjda, er jo helt greit jobba da, til å være første prosjekt? Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå